גיא גודס: "היורוקאפ הוא אתגר גדול, רוצים להתחיל ברגל ימין"

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

מאמן מכבי ראשון לציון, ששמר על רוב הסגל מהעונה שעברה, מתכונן למשחק הפתיחה מול פרומיטאס פטראס היוונית (רביעי, 19:30), שייערך בבית מכבי. הזרים ג'ורדן סווינג וג'ונתן וויליאמס ירשמו בכורה בכתום באירופה

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ תפתח מחר (רביעי) בבית מכבי את העונה האירופית של הכדורסל הישראלי, כשתפגוש במחזור הראשון במשחקי היורקאפ את פרומיטאס פטראס מיוון (19:30). הכתומים ישחקו בבית א' ובנוסף לפרומיטאס הם יפגשו את וירטוס בולוניה (בשורותיה משחק מילוש תאודוסיץ'), אנדורה (ספרד), מונקו (צרפת) ואולם (גרמניה).

סגנית האלופה, אותה מאמן גיא גודס תנסה להפתיע בביתה את הקבוצה שהביסה במחזור הפתיחה של הליגה היוונית את לאריסה בתוצאה 69:96 – משחק בו קלעו שישה משחקני פרומיטאס במספרים דו ספרתיים. גיא גודס שמר על רוב הסגל שלו מהעונה שעברה. הישראלים עוז בלייזר, אדם אריאל, נמרוד טישמן והזרים דריל מונרו, אלכס המילטון, נשארו בקבוצה כשאליהם הצטרפו ג'ורדן סווינג, ג'ונתן וויליאמס ודבון סאדלר. בנוסף יש למאמן חבורת ישראלים צעירים וכישרוניים בדמות נועם דברת, עומרי שידלצקי, ניב בלול וטל פלד.

גודס אמר לקראת המשחק: "אנחנו נרגשים להתחיל את המשחק הראשון במסגרת היורוקאפ בבית מכבי. זה אתגר גדול מאוד למועדון כמו מכבי ראשון לציון להשתתף בתחרות השנייה בחשיבותה באירופה אחרי היורוליג. פרומיתאס פאטראס קבוצה טובה מאוד ואנחנו מקווים לתת הכל בכדי לנצח ולהתחיל את העונה ברגל ימין".

דריל מונרו. יוביל את ראשון לציון מול היוונים (דני מרון)
דריל מונרו. יוביל את ראשון לציון מול היוונים (דני מרון)

פרומיטאס, סגנית אלופת יוון, מאומנת על ידי מייק ג'יאטראס, שהצעיד אותה בעונה שעברה עד לשלב שמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א. השחקנים הבולטים בשורותיה הם הגארדים האמריקאים לנגסטון הול וכריס באב הגארד, האוקראיני אלכסנדר ליפוביי והענק היווני דימיטריוס אגרבאניס (2.07), ששיחק בעונה שעברה אצל דיוויד בלאט באולימפיאקוס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי