גיא גודס לקראת וירטוס בולוניה: "נצטרך להיות חכמים"

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

מכבי ראשל"צ רוצה להתאושש משתי תבוסות ראשונות דווקא במשחק החוץ הקשה באיטליה (רביעי, 22:15), המאמן יודע: "על הנייר הם חזקים יותר, אסור לנו לאבד כדורים". וגם: על ההחלטה לשחק ביורוקאפ

(גודל טקסט)
לאחר שנחלה שתי תבוסות, אחת בפתיחת משחקי היורוקאפ בבית לפרומיס פטראס היוונית (88:55) ולמכבי ת"א (81:66) בפתיחת משחקי ליגת ווינר, תנסה מכבי ראשל"צ, סגנית האלופה הישראלית להתאושש דווקא בבולוניה נגד וירטוס וכוכבה מילוש תאודוסיץ', במחזור השני של משחקי היורוקאפ (רביעי, 22:15, צאת יום כיפור).


גיא גודס התייחס למשחק נגד בולוניה ולמצב של קבוצתו: "אסור לנו לאבד כ"כ הרבה כדורים כמו שאיבדנו במשחקים האחרונים. יותר מ-20 איבודי כדור בכל משחק זה הרבה בכל קנה מידה. קשה לנו להצליח עם הסגל הקיים. רוצה לראות הרבה יותר רצון ומלחמה מצד השחקנים, אבל עם כל הכבוד למלחמה ורצון אחנו חייבים להיות הרבה יותר מרוכזים. להיות חזקים כי מדובר בתקופה לא פשוטה"


על הציפיות מהמשחק:  "זו שאלה קשה ומורכבת. בולוניה קבוצה חזקה נצטרך לבוא מאד חכמים. על הנייר הם יותר חזקים מאיתנו,  אבל הנייר סופג הכל. אנחנו נבוא למשחק כאנדדוג. נשאף לאבד כמה שפחות כדורים. נרצה לשחק חכם ועם בטחון. לא לרוץ יותר מידי ולא לגרום לנו לאבד שליטה".



גיא גודס ועוז בלייזר. רוצים לעשות צעד קדימה (עדי אבישי)


על הבחירה לשחק במפעל קשה: "הלחם והחמאה שלנו זה הליגה ולשם אנחנו חייבים לכוון את כל הכוחות. ידענו לאן אנחנו הולכים. לי היה קל לבוא להנהלה ולהגיד שזה מעל הראש שלנו ולא כדאי להכנס ליורוקאפ. אמרתי להנהלה שמדובר בהזדמנות חד פעמים כי להיות במעמד כזה גם עם זו לא תהיה חוויה נעימה, זה כבוד גדול לשחק כאן. אנחנו מ לא יודעים מתי תהיה הפעם הבאה שנשחק ביורוקאפ, אז בואו ונפיק מזה את המירב. אישית אמרתי צריך ללכת על זה לא לפחד כי מדובר בחוויה שצריך לעשות אותה הגם שמדובר בחוויה קשה שתחזק אותך בהמשך הדרך. מה שלא הורג אותך מחשל אותך".


קטפן הכתומים עוז בלייזר הוסיף: "אני מקווה שגם אם ננצח או לא, זה בכלל לא משנה. לא מצפים מאיתנו לנצח. אני רק מבקש לעשות צעד אחד קדימה התוצאה שתהיה מה שתהיה. חשוב לי לראות התקדמות ביכולת שלנו. אנחנו בתחילת הדרך וההיסטוריה של קבוצות המשחקות באירופה עוזרת להן בטווח הארוך. שלושה ימים באיטליה חיברו אותנו קצת יותר ואני מקווה שלטווח רחוק נראה הרבה יותר טוב". ברמה המקצועית, אלכס המילטון, שלא נרשם מול מכבי ינסה לחזור להציג מחר את היכולת שכולם מצפים ממנו.


היריבה בולוניה משחקת עם סגל עמוק ומאמנה סשה ג'ורג'ביץ' (מאמן גם את נבחרת סרביה), מעודד מחזרתו של מילוש תאודוסיץ', ששיחק בתחילת השבוע נגד ונציה כשקבוצתו היתה בפיגור 13 נק'. מילוש שיחק 21 דקות וסיים את המשחק עם 22 נקודות, 7 אסיסטים  והיה אחראי לניצחון – 70:75. בנוסף לתאודוסיץ משחקים בקבוצה וינס האנטר, קייל ווימס וסרבי נוסף מוכר וותיק סטפן מרקוביץ', שמוביל את טבלת האסיסטים בליגה האיטלקית עם 10.7 בממוצע למשחק.


שחקני מכבי ראשל"צ (עדי אבישי)


סשה ג'ורגוביץ', מאמן וירטוס בולוניה מתכונן למשחק וחושש מאלכס צ'וברוביץ': "אנחנו רוצים להמשיך את המסע ביורוקאפ בצורה הטובה ביותר ולכן המשחק של מחר מול מכבי ראשון הוא חשוב. מדובר בקבוצה טובה, שזכתה בעבר באליפות ישראל וכדי לנצח אותה נצטרך להיות מרוכזים כי הם חזקים מאוד במיוחד מתחת לסל. יש להם בעמדה הזו שחקנים חשובים ובולטים כמו אלכס צ'וברביץ'. ראשון תנסה לנצל נגדנו את הפיזיות שלו ונהיה חייבים להגיע מוכנים. לאחר הניצחון בשבוע שעבר באולם בגרמניה, אנחנו רוצים להמשיך עם רצף התוצאות החיוביות שלנו. אנחנו חייבים להיות ממוקדים ולהגיע למשחק בגישה נכונה, כדי להמשיך ולהתמודד בכבוד מול האתגר האירופאי העומד מולנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי