צפו: ניצחון בכורה לראשל"צ ביורוקאפ, 72:77 על מונאקו

אלכס המילטון
אלכס המילטון | עדי אבישי

אלכס המילטון הצטיין עם 22 נקודות ו-8 אסיסטים, ג'ונתן וויליאמס הוסיף 17 נקודות, דריל מונרו 13 וג'ורדן סווינג קלע 12, הכתומים הצליחו להכניע את היריבה הצרפתית שטרם הפסידה משחק העונה

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון החלה את העונה האירופית שלה ביורוקאפ עם שני הפסדים, תחילה היא הושפלה בביתה על ידי פרומיתיאס היוונית ובשבוע שעבר נכנעה במשחק צמוד לווירטוס בולוניה, אבל הערב (רביעי), ב"בית מכבי", היא ניצחה לראשונה העונה – ולמעשה בכלל ביורוקאפ – כשהכניעה 72:77 את מונאקו הצרפתית.

גודס ושחקניו, שהגיעו אחרי ניצחון בכורה בליגה בשבת, 69:75 על הפועל ב"ש, נהנו מיכולת מעולה של אלכס המילטון, שקלע 22 נקודות ומסר לא פחות מ-8 אסיסטים, כדי להכניע את הקבוצה מהנסיכות הצרפתית שבשני המשחקים הקודמים ביורוקאפ גברה על אנדורה ועל פרומיתיאס וגם בליגה המקומית שלה עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים.


קלעו למכבי ראשון לציון:
אלכס המילטון 22 נקודות (8 אסיסטים), ג'ונתן וויליאמס 17, דריל מונרו 13, ג'ורדן סווינג 12, אדם אריאל 7, נועם דוברת 4, עוז בלייזר 2.

ראשל"צ, שנפרדה רק אתמול מדבון סאדלר, פתחה בחמישייה עם אלכס צ'וברביץ', ג'ורדן סווינג, אלכס המילטון, דריל מונרו ונועם דוברת והחלו את המשחק בריצת 2:12 בהובלת מונרו שתוך זמן קצר קלע חמש נקודות וגם מסר שני אסיסטים. עד סוף הרבע גם המילטון העביר הילוך ועם שש נקודות רצופות הגדיל את הפער, אך הצרפתים סיפקו ריצת 0:8 משלהם וירדו אחרי 10 דקות ב-24:17 בלבד.


גודס והמילטון. ניצחון בכורה באירופה מול קבוצה שטרם הפסידה (עדי אבישי)

הרבע השני שמר על דפוס דומה. ראשל"צ פתחה עם ריצה צנועה של 0:6 והשיבה לעצמה את היתרון הדו ספרתי, אבל הצרפתים השיבו ב-0:7 מנגד ושמרו על המשחק צמוד. דוברת קלע שתי שלשות רצופות, הצרפתים הצליחו להשוות ל-40:40 ורגע לפני הירידה למחצית היה זה אדם אריאל שדייק מחוץ לקשת והוריד את השתיים ב-40:43.

בפתיחת הרבע השלישי הצליחו האורחים לעלות ליתרון ראשון מאז שהובילו 0:2 בפתיחה, אבל ה-45:48 לא החזיק זמן רב כי ריצת 2:13 של הכתומים, במהלכה קלע וויליאמס חמש נקודות רצופות, הורידה את המארחת ב-50:58 לרבע הרביעי והמכריע.

במאני טייים הצליחה ראשון לציון לעצור את האורחת על שתי נקודות בלבד בשש דקות, גם הן מהקו, מה שבסופו של דבר הכריע את ההתמודדות וסידר לה את ניצחון הבכורה העונה באירופה. המילטון קלע ארבע נקודות רצופות מהקו באותן דקות ומונרו הוסיף שתיים מהשדה בדרך ל-51:64, הצרפתים מנגד רשמו סדרת עבירות ואיבודי כדור ונקלעו לבור ממנו שנראה היה שכבר אי אפשר לחזור. אלא שאז, ב-68:54 לראשל"צ, מונאקו קלעה שלוש שלשות בשלוש דקות, עצרה את ההתקפה הכתומה וכבר צימקה לכדי 72:70 כשהשעון הראה פחות מדקה לסיום, אבל סלים קריטיים של מונרו והמילטון מהקו שמרו על הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי