גודס: "לשמחתי החבר'ה החזיקו מעמד והשיגו ניצחון היסטורי"

גודס
גודס | דני מרון

מכבי ראשון לציון השיגה 72:77 על מונאקו ביורוקאפ והמאמן החמיא לשחקניו: "ניצחון היסטורי וחשוב למועדון, היינו קשוחים ואגרסיביים וכולם נתנו את המיטב". המילטון שהצטיין: "שמח מההופעה שלי, אבל לא מרוצה"

(גודל טקסט)
מכבי ראשון לציון השיגה הערב (רביעי) ניצחון ביתי מרשים מאוד על מונאקו, 72:77 על יריבה שטרם הפסידה העונה בכל המסגרות, ולמעשה גם היה זה ניצחון היסטורי עבורה ביורוקאפ לאחר שני הפסדים במחזורי הפתיחה.


המאמן גיא גודס התקשה להסתיר את שביעות רצונו לאחר הניצחון, אולם גם הבהיר שזו צריכה להיות נקודת פתיחה להמשך: "אני מרוצה מהדרך שהתחלנו בה את המשחק. פתחנו בצורה אגרסיבית, עלינו ליתרון מהיר, שמרנו טוב, חטפנו ורצנו. דברים זרמו לנו יותר הגנתית והתקפתית מאשר בשבועות האחרונים, אבל כן היה לנו קשה עם הלחץ שלהם והם גם ניצלו את זה – לשמחתי החבר'ה החזיקו מעמד והשיגו ניצחון מאוד חשוב למועדון, ניצחון היסטורי ביורוקאפ".
השינוי לעומת המשחקים הקודמים: "היינו יותר רגועים היום, ידענו מה עלינו לעשות וסידרנו תרגילים מהירים מול הלחץ של מונאקו על כל המגרש כדי לנצל את המילטון ו-וויליאמס שנתן תרומה מהספסל. כל שחקן שהיה על המגרש נתן את המיטב וככה מנצחים. שני המשחקים הראשונים היו כמו הכנה עבור השחקנים שלנו, זו קבוצה צעירה ולא מנוסה באירופה, אבל היום פתחנו היטב בהגנה ובהתקפה, היינו קשוחים ואגרסיביים והשגנו את הניצחון".



המילטון. נוצל בצורה מושלמת נגד מונאקו (עדי אבישי)


על שיתופו של נועם דוברת בן ה-17, שפתח בחמישייה: "הוא שחקן כישרוני מאוד וגם במשחק האחרון בב"ש הוא עשה את המהלכים הנכונים. שחקן צריך זמן על הפרקט גם כשהוא טועה, וגם היום הוא איבד 5-6 כדורים ובכל זאת שיחק נגד קבוצה אגרסיבית והתנהל טוב. זו הדרך להשתפר ולדעתי מצפה לו עתיד ורוד".



לקראת אנדורה בשבוע הבא:
"הניצחון היום נתן לנו ביטחון, כי הוא הוכיח שאפשר לנצח כל קבוצה בכל רמה שהיא. עם כל הכבוד לסגל הרחב שיש לקבוצות ביורוקאפ, אנחנו צריכים לדעת להתנהל עם שני משחקים בשבוע וניתן לשחקנים שלנו את ההתאוששות הנדרשת כדי שלא לאבד אותם".


אלכס המילטון, המצטיין במשחק שקלע 22 נקודות ומסר 8 אסיסטים, הוסיף: "אני עדיין לא מרוצה, כי העונה ארוכה. אנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים להישאר מאוחדים. אני שמח מההופעה שלי, אבל לא מרוצה מניצחון אחד כי לפנינו דרך ארוכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי