גיא פניני חוזר לשחק, דרוקר: "הוא חשוב מקצועית ומנטאלית"

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

הפועל חולון תתארח באוסטנד למשחק במסגרת המחזור השני של הצ'מפיונס ליג. הפורוורד יערוך בכורה לאחר חצי שנה של היעדרות, גם ראיין תומפסון כשיר. מאמן הקבוצה הוסיף: "נצטרך להיות נחושים, באים להילחם"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון תפגוש מחר (שלישי) את אוסטנד במחזור השני בצ'מפיונס ליג ותנסה להשיג ניצחון בכורה במפעל. הקבוצה יצאה כבר אתמול למשחק בעקבות החג והמחסור בטיסות. השחקנים נאלצו לעבור מסע ארוך שכלל טיסה לז'נבה שבשוויץ, טיסת המשך לבריסל שבבלגיה ולינה במלון צמוד לשדה התעופה. הבוקר המשיך האוטובוס לאוסטנד.

מבחינה מקצועית, הסגולים קיבלו בשורה משמחת כשגיא פניני צפוי לקבל דקות ראשונות העונה, לאחר שהיה מושבת במשך חצי שנה. השחקן הוותיק אמור להיות חיזוק משמעותי לסגל של דרוקר וינסה לתרום מניסיונו הרב כבר מול הבלגים. גם ראיין תומפסון, שלא שיחק בהפסד לגלבוע גליל צפוי לקחת חלק בהתמודדות.

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, התייחס למשחק ולחזרתו של פניני: "אנחנו מגיעים להילחם, נצטרך להיות מרוכזים ונחושים לאורך כל 40 הדקות ולשחק אחראי ונכון, גיא מצטרף אלינו ומעבר לחשיבות המקצועית יש להצטרפותו משקל מנטלי, הניסיון והפרמטרים שגיא יביא היו חסרים לנו". בבר ה"ברוני", אחד מנותני החסות של המועדון, תתקיים מחר הקרנה מיוחדת של המשחק לאוהדי הקבוצה כשכל בעל מנוי יזכה גם ל-25% הנחה על כל התפריט.

שרון דרוקר. מחפש ניצחון בכורה באירופה (עדי אבישי)
שרון דרוקר. מחפש ניצחון בכורה באירופה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי