קטש: "א.א.ק מאוד מסוכנת, חיכינו הרבה זמן למשחק ביתי"

עודד קטש
עודד קטש | לירון מולדובן‎

מאמן הפועל ירושלים דיבר לקראת משחק הבית הראשון באירופה מול היוונים: "מקווה שהקהל ייתן אווירה מיוחדת". האדומים, שטרם הפסידו משחק העונה בכל המסגרות, ינסו להשיג ניצחון שמיני ברצף

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון בשבוע שעבר בטורקיה על בנדירמה, הפועל ירושלים תופיע מחר (רביעי) מול קהל אוהדיה בארנה בבירה, כשמולה תתייצב א.א.ק אתונה. מדובר במשחק הגדול הראשון מבין שניים שצפויים לירושלים בימים הקרובים, כשביום ראשון תגיע מחזיקת ווינר וגביע המדינה לקלאסיקו הישראלי נגד מכבי תל אביב. עד כה הקבוצה מהבירה השיגה שבעה ניצחונות בכל המסגרות מפתיחת העונה.

במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה התייחס עודד קטש למשחק הראשון של הקבוצה העונה במסגרת האירופאית באולמה הביתי. "יהיה כיף גדול, חיכינו זמן רב לחזור לשחק מול הקהל שלנו. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק מחר ואני מקווה מאוד שהקהל ייתן אווירה מיוחדת".

המפגש מול הקבוצה היוונית: "א.א.ק אתונה קבוצה מאוד מסוכנת, אני מכיר את השחקנים שלהם והם יכולים לעשות הרבה מאוד נזק. קבוצות יווניות ידועות בקשיחות שלהן. יש לי היכרות עם המאמן שלהם, הפסדתי לו בגמר עתודה ואני מקווה שהיום התוצאה תהיה שונה. אתונה היא שם גדול אבל ההכנות הן רגילות כל לכל משחק, הבית הזה שוויוני אבל נחכה ונראה לאיזה כיוון הוא יתפתח. בכל מקרה נצטרך להיות עקביים ואגרסיביים מהרגע הראשון".

ג'יימס פלדין. האדומים עומדים לפני שני משחקים גדולים (אודי ציטיאט)
ג'יימס פלדין. האדומים עומדים לפני שני משחקים גדולים (אודי ציטיאט)

כוכביה של הקבוצה היוונית הם יוצאי מכבי ת"א לשעבר קיית לנגפורד וקנדריק ריי. השניים היו הבולטים בהפסד הליגה האחרון של הקבוצה לפריסטרי 91:90. לנגפורד קלע 26 נק', ריי 18. בקבוצה משחקים גם מרכוס סלוטר אקס הפועל ירושלים, שסולק מהקבוצה בעונה 2017/18. עוד משחקים בא.א.ק, האוורד סנט רוז וסוללה נוספת של שחקנים יוונים בינלאומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי