עודד קטש: "שוקלים לרשום את אייזיאה קאזינס לליגה"

עודד קטש
עודד קטש | לירון מולדובן‎

לקראת המפגש עם רסטה וכטה בליגת האלופות של פיב"א, מאמן הפועל ירושלים התייחס לרכז, שלא זוכה להזדמנויות. על היריבה: "היא מאומנת וכשרונית". תומאס: "הרבע השלישי נגד מכבי היה מכוער, צריך לשכוח מהמשחק הזה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תנסה מחר (רביעי, 19:00) להתאושש מההפסד הכואב למכבי תל אביב, שקלקל את המאזן המושלם שלה בליגה, כשתארח את רסטה וכטה הגרמנית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. בדומה לאדומים מהבירה, גם היריבה טרם נחלה הפסד בזירה האירופית וניצחה את שני משחקיה הראשונים.

הירושלמים ערכו היום את האימון המסכם לקראת ההתמודדות, שבו המאמן עודד קטש דיבר על מה שצפוי לקבוצתו ועל התחושות לקראת המשחק: "עשינו דברים טובים במחצית הראשונה נגד מכבי תל אביב ובסופו של דבר, הפסדנו לקבוצה טובה שהייתה צריכה להתעלות כדי לנצח אותנו. מחר מצפה לנו משחק שונה לגמרי, אנחנו רוצים לחזור לנצח כמה שיותר מהר".

המאמן מודע ליכולות של הגרמנים: "מדובר במשחק לא פשוט נגד קבוצה מאוד מאומנת וכשרונית, שעושה המון תנועה בהתקפה. עד עכשיו הם מובילים את המפעל באסיסטים. נצטרך להיות מרוכזים ולחזור לקצב שלנו, כי זו יריבה שמחייבת אותך לשמור 24 שניות בכל התקפה.

קאזינס. יירשם גם לליגה? (Ronald Martinez/Getty Images)
קאזינס. יירשם גם לליגה? (Ronald Martinez/Getty Images)

לגבי שיתופו של אייזיאה קאזינס, שלא משחק בליגה, הוסיף המאמן: "אני לא קובע דברים כאלה מראש. אצטרך להרגיש ולראות איך המשחק מתפתח. רישום שלו לליגה זו אפשרות שבהחלט עומדת בפנינו ואנחנו שוקלים אותה. אני לא יכול להגיד כרגע אם נעשה זאת, עדיין לא החלטנו".

בהתייחס להפסד האחרון נגד הצהובים, הסנטר טיישון תומאס אמר: "אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה, הרבע השלישי היה מכוער ודבר אחד בטוח – אנחנו יותר טובים ממה שהראנו בו".

תומאס דיבר על היריבה ועל משחק ההתקפה של קבוצתו: "אנחנו צריכים להניע יותר את הכדור, ברגע שכולם יצברו ביטחון אנחנו נקבל יותר נקודות מכולם. היריבה מחר אולי לא מוכרת, אבל היא קבוצה טובה ואנחנו חייבים להגיע מוכנים".

"צריך לשכוח מהמשחק נגד מכבי". טיישון תומאס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי