שון דוסון חזר לשחק ונפצע שוב בצורה קשה. צפו ברגע הכואב

שון דוסון
שון דוסון | האתר הרשמי

שחקנה של חובנטוד בדאלונה, שנעדר מאז חודש פברואר עקב קרע ברצועה הצולבת, עלה להופעת בכורה ב-81:101 על צדביטה אולימפיה, אך ירד מהפרקט בדמעות לאחר שחש כאבים בגיד אכילס

(גודל טקסט)
מה שהיה אמור להיות ערב מיוחד עבור שון דוסון, הפך לסיוט. הישראלי שקרע את הרצועה הצולבת ונעדר מאז חודש פברואר, חזר לשחק הערב (שלישי) במדי חובנטוד בדאלונה ונפצע שוב בצורה קשה, במשחק שהסתיים בניצחון של קבוצתו 81:101 על צדביטה אולימפיה.


לאחר שהיה מושבת במשך תקופה ארוכה, דוסון שב לאימונים בימים האחרונים ועלה ברבע השני להופעת בכורה העונה, כשהקהל ביציעים הגיב בתשואות לכניסתו. הזריקה הראשונה שלו הייתה קליעה מוצלחת מחוץ לקשת ולאחר מכן הוא הוסיף שתי נקודות מקו העונשין, אך מספר מהלכים אחר כך הוא נפל אל הפרקט מבלי לבוא במגע עם אף שחקן, ביקש מיד להתחלף וירד בדמעות אל הספסל, כשהוא נעזר בחבריו.


דוסון ירד בהמשך לחדר ההלבשה והמועדון בישר ברשתות החברתיות כי השחקן חש בכאבים בגיד אכילס והוא יצטרך לעבור בדיקות כדי לקבוע את חומרת פציעתו. רק בקיץ האחרון, בדאלונה האריכה את החוזה של דוסון בצעד שהביע אמונה רבה בשחקן מצד המועדון וכעת נותר רק לקוות שהפורוורד לא ייאלץ להיעדר מן המגרשים לתקופה ארוכה נוספת.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי