מירוטיץ' תוקף את מדריד: "יש אנשים רעים שרוצים לפרק אותנו"

ניקולה מירוטיץ'
ניקולה מירוטיץ' | אתר היורוליג

התקשורת בבירת ספרד טענה לקרע בחדר ההלבשה הקטלוני והפורוורד, ששיחק במדי הבלאנקוס ומככב היום בשורות הבלאוגרנה, לא נשאר חייב: "זה גרם לי לצחוק. כואב להם שאני בבארסה, הם לא התגברו על זה"

(גודל טקסט)
מעבר לוויתור של ניקולה מירוטיץ' על המשך הקריירה ב-NBA, הבחירה של הפורוורד לחזור ליורוליג דווקא במדי ברצלונה ולא באלו של האקסית ריאל מדריד הפכה את ההחלטה שלו לכזו שהרימה הרבה גבות. לפני שלושה ימים פורסם ב"מארקה" טור דעה, עליו לא היה חתום אף אחד, ובו נכתב כי שחקני ברצלונה מאסו במאמן סבטיסלאב פשיץ' וכי ישנו קרע בין הצדדים. היום (חמישי) הגיעה התגובה של מירוטיץ', שהתראיין ל"מונדו דפורטיבו".


"האינסטינקט הראשון שהיה לי זה לצחוק", אמר הספרדי-מונטנגרי, "כל אנשי ברצלונה, גם שחקנים, גם הצוות המקצועי וגם האוהדים, מגובשים ומלאי תקווה יותר מאי פעם. מה שקורה הוא שפתחנו את העונה טוב, אנחנו במקום שתואם את הציפיות למרות הפציעות שפקדו אותנו. יש אנשים מלאי זדון שהדבר היחיד שהם רוצים הוא לפרק אותנו, לכן כותבים דברים כאלה. אנשים רעים שתמיד יגידו דברים רעים וירצו להציג אותנו באור שלילי. כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה, אנחנו צריכים להתעלם ולדבר על המגרש, שזה מה שעשינו עד כה".


מירוטיץ' המשיך והסביר מה לדעתו עמד מאחורי הטור בעיתון המזוהה עם ריאל מדריד: "זה בגלל שאני בבארסה, יש אנשים שזה כואב להם. הם לא התגברו על זה וגם לא יעשו זאת בעתיד. הם יכולים לקבל את זה איך שהם רוצים, אבל זה כואב להם. אני מאושר וכך גם חבריי לקבוצה, אנחנו צומחים ביחד ויש לנו המון מוטיבציה".




עד כה, ברצלונה מחזיקה במאזן הטוב ביורוליג וניצבת בפסגת הטבלה יחד עם צסק"א מוסקבה, עם הפסד בודד לאחר שישה מחזורים. בליגה הספרדית, היא מדורגת במקום השלישי עם שני הפסדים מפתיחת העונה. מחר הקטלונים יפגשו את ז'לגיריס קובנה במסגרת המפעל הבכיר ביבשת ולקראת ההתמודדות, מאמן הליטאים ואקס בארסה ומכבי תל אביב, שארונאס יאסיקביצ'יוס, התראיין גם הוא לעיתון הקטלוני ואמר: "הסגל של ברצלונה הוא הטוב באירופה. יש להם כישרון אינסופי והם מחזיקים בשחקנים הכי טובים באירופה בכל עמדה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי