הפועל ירושלים הביסה את אנטוורפן, עודד קטש המלך הבלתי מעורער

סולימאן בריימו, ג'יימס פלדין
סולימאן בריימו, ג'יימס פלדין | FIBA

אחרי שני הפסדים רצופים בליגת האלופות, חבורתו של עודד קטש השיגה 72:94 קליל על יריבתה הבלגית בארנה. ג'יימס פלדין כיכב עם 17 נקודות, ג'ייקובן בראון נפצע

(גודל טקסט)

העונה האירופית של הפועל ירושלים נמשכה היום (רביעי) בליגת האלופות ובשונה משני משחקיה האחרונים, ניצחה חבורתו של עודד קטש בקלות רבה את אנטוורפן הבלגית בתוצאה של 72:94 ובעקבותיה מאזנם של הירושלמים עלה ל-2:5.

ג'ייקובן בראון להט בתחילת המשחק והעלה את המארחת ל-2:7, אך הבלגים הפכו לסיימו את הרבע הראשון ביתרון של 20:22. המארחת לא התרגשה מהפיגור, ולקראת סוף הרבע השני עלו ליתרון דו ספרתי לאחר ריצת 0:12 בהובלת של נמרוד לוי וג'ייקובן בראון, אך האחרון נפצע בסיום הרבע ולא שב למגרש עד הסיום. ירושלים ירדו למחצית ביתרון 37:48.

בעקבות בהיעדרו של בראון, לקחו יתר השחקנים את המשחק לידיים ורק העלו את ההפרש כאשר סיימו את הרבע השלישי עם יתרון של 50:69 אשר סגר את המשחק באופן כמעט סופי. כצפוי הרבע האחרון התנהל כגארבג' טיים, לוקט העלה את ירושלים לפלוס 20, הבלגים ניסו לצמצם מעט את ההפרש, אך הם לא התקרבו לקבוצה הישראלית. זה נגמר עם 72:94 להפועל ירושלים ששבה למסלול הניצחונות.


עודד קטש. חזר לנצח (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי