הטביעו חותם: הברייקרס האריכו את חוזיהם של דן שמיר ומודי מאור

דן שמיר, מודי מאור
דן שמיר, מודי מאור | Anthony Au-Yeung/Getty Images

למרות שהקבוצה מדורגת במקום הלפני אחרון בליגה האוסטרלית עם 4 ניצחונות מ-14 משחקים, הבעלים מאט וולש התלהב מהעבודה של צמד הישראלים ומימש את האופציה שתשאיר אותם באוקלנד עד 2022

(גודל טקסט)

רק לפני חמישה חודשים הגיע דן שמיר לניו זילנד ברייקרס ולמרות שהקבוצה סובלת מפתיחת עונה מאכזבת מאוד ומדורגת במקום הלפני אחרון בטבלת הליגה האוסטרלית, נראה כי תוך זמן קצר המאמן הישראלי הטביע חותם משמעותי בקבוצה והבוקר (שלישי) פורסם כי המועדון החליט לתגמל אותו בהתאם ולממש את האופציה לשנה שלישית בחוזה שלו, מה שאומר שהמאמן הישראלי יישאר באוקלנד עד תום עונת 2021/22, יחד עם עוזרו מודי מאור שהצטרף אליו במהלך העונה.

הבעלים של הברייקרס, מאט וולש, נימק בהודעה רשמית את ההחלטה להאריך את חוזהו של שמיר באמונה הגדולה שלו בדרכו של המאמן: "מאחורי הקלעים, דן מניח יסודות שיחזירו את המועדון שלנו להיות כוח גדול, כזה שאנחנו מקווים שיוביל את הליגה האוסטרית בשנים הקרובות".

שמיר אמר שהוא נחוש להחזיר למועדון על האמונה בו, אחרי התחלה לא פשוטה לקדנציה שלו, שכללה ארבעה ניצחונות בלבד מתוך 14 משחקים וכמובן את תקרית גלן רייס, שהגיע לקבוצה בעקבות המאמן אבל אכזב בענק ושוחרר תוך פחות מחודש. "יחד אנחנו מכינים את הקרקע לעתיד טוב יותר ואני גאה בכך שההנהלה והארגון כולו רואים את הדברים הטובים שקורים", אמר שמיר.

תקע יתד בניו זילנד. דן שמיר (Anthony Au-Yeung/Getty Images)
תקע יתד בניו זילנד. דן שמיר (Anthony Au-Yeung/Getty Images)

באשר למאור, עוזר המאמן שעבד עם שמיר גם בהפועל חולון וקיבל ממנו את הקריאה להצטרף אליו גם בניו זילנד, הגיע בחוזה לעונה אחת אבל וולש הסביר שהוא נלהב מהאנרגיות שמאור הזריק במועדון מאז הגעתו: "מודי התעלה על כל הציפיות בתקופתו הקצרה בניו זילנד ומבחינתי זה מובן מאליו שהוא ודן מהווים עסקת חבילה".

מאור עצמו אמר: "זה כבוד ותענוג לעבוד עם דן שמיר כבר כמה שנים יפות ואני שמח שהארגון רואה את התועלת בשיתוף הפעולה שלנו. אני מתכוון לעשות את המיטב על מנת לעזור לו ולמועדון להגשים את המטרות שלנו". 


"התעלה על הציפיות". מודי מאור (Anthony Au-Yeung/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי