אא"ק צפויה להיענש על שריפת הדגל: "אין מקום למעשים כאלו"

ג'יימס פלדין
עודד קטש | דני מרון

הנהלת ליגת האלופות של פיב"א תפתח בהליך משמעתי נגד הקבוצה היוונית, שאוהדי הציתו את דגל ישראל במשחק נגד הפועל ירושלים. במועדון מהבירה הודו ל-400 האוהדים שליוו את הקבוצה: "זה היה מרשים ומרגש"

(גודל טקסט)

כ-400 אוהדים אדומים ליוו את הפועל ירושלים באתונה אתמול (רביעי), אבל הם חזרו מאוכזבים לא רק מההפסד של הקבוצה מהבירה לא.א.ק המקומית, אלא בעיקר מהחוויה ביציעים שם דגל ישראל הועלה באש ודגלי פלסטין הונפו על ידי אוהדי הקבוצה היוונית, שגם כיוונו לייזר לעיניהם של שחקני ירושלים. הנהלת ליגת האלופות של פיב"א צפויה לפתוח בהליך משמעתי נגד המועדון מאתונה.

"ידענו את הגורמים בליגת האלופות. אין מקום למעשים כאלו בכלל ובמגרשי הספורט בפרט ואני פועלים מול פיב"א בעניין", נמסר בתגובה הרשמית של הפועל ירושלים לשריפת הדגל. במועדון ביקשו להודיע לאוהדים שתמכו בקבוצה ביוון: "זה היה מרשים ומאוד מרגש. הדרך במפעל עוד ארוכה ויש לנו עוד מטרות להשיג".

עודד קטש וטיישון תומאס הודו לאוהדים על התמיכה. "מרגש מאוד, מהיום שדרכתי בירושלים זה הקהל הכי מרגש שיש", אמר המאמן, "הם תומכים בנו גם כשאנחנו למטה, אפילו יותר ברגעים האלה. מרגישים אותנו מחוברים וזו הסיבה האמיתית שאנחנו כל כך רוצים להצליח, רק בשביל להחזיר לקהל על האהבה שהוא נותן לנו". הסנטר הוסיף על כך והתייחס גם לתוצאת הסופית: "זה הפסד קשה. קשה לשחק מול קהל רועש כזה, אני מעריך את האוהדים שהגיעו. זה לא היה קל עבורם וזה מאוד עזר לנו".

קטש סיכם את ההפסד, שהוריד את קבוצתו למקום השני בבית ב' של המפעל: "היינו הרבה יותר קצרים מא.א.ק, בטח כשאנחנו חסרים את טרנט שהוא האיזון שלנו שלנו והסטופר ההגנתי. בסוף זה נפל על המאצ' אפ של סנט-רוס נגד ג'יימס וטרנט היה חסר לנו בשמירה על לנגפורד. שלושה רבעים היינו שם, היינו יותר טובים ממה שראו בתוצאה בחצי הראשון וגם בסוף הרבע השלישי ובתחילת הרביעי עשינו עצירות טובות אבל היינו לא מרוכזים בריבאונד הגנה. גם השופטים לא עזרו לנו, נתנו להם להיות מאוד אגרסיביים. זה היה משחק בתנאים קשים והיינו צריכים יכולת יוצאת דופן כדי לנצח".

לקראת מה שצפוי לקבוצתו בהמשך, המאמן הוסיף: "הבית קצת הסתבך עם הניצחון של ולוצלאבק על בורגוס, יש לנו עוד שלושה משחקי חוץ לא פשוטים. אנחנו צריכים לקחת כל אחד בפני עצמו ונקווה שעד אז נתחזק או שטרנט יחזור ונהיה קצת יותר עמוקים, כי יש עומס גדול על מעט שחקנים. לדעתי, הבית שלנו הכי קשה במפעל".

פלדין נשמר ע
פלדין נשמר ע"י סנט-רוס. המאצ' אפ ביניהם הכריע (אתר FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי