"ההפסד לגלבוע/גליל היה מנטלי, משהו שאי אפשר להסביר"

עודד קטש
עודד קטש | הפועל ״בנק יהב״ ירושלים

הפועל ירושלים המריאה לפולין למשחק ליגת האלופות נגד ולוצלאבק, המאמן עודד קטש עוד התייחס ל-98:93 בגן נר: "מקווה שזה יזכיר לנו שאם לא נשחק ביחד, יהיה לנו קשה לנצח"

(גודל טקסט)

 הפועל ירושלים המריאה הבוקר (שלישי) לפולין לקראת המשחק מחר מול ולוצלאבק במסגרת ליגת האלופות. ערב המחזור, הפולנים במאזן 5:5 ומאז ההפסד לא.א.ק אתונה, שנמצאת בפסגת הבית בצוותו עם החבורה של עודד קטש (3:7), הם עם ארבעה ניצחונות ביתיים רצופים ונעצרו בשבוע שעבר באורטז אחרי שישה ניצחונות בכל המסגרות.

ירושלים, כידוע, תגיע אחרי הפסד מאוד כואב בגן נר להפועל גלבוע/גליל, 98:93 במשחק בו כבר הוליכה ברבע השני ביתרון של 20 נקודות, 15:35, מה שהיה הפסד הליגה השני שלה העונה ומנע ממנה להפוך לקבוצה השנייה בליגה שמגיעה לרצף ניצחונות דו ספרתי – רק מכבי תל אביב עשתה זאת העונה.

בשדה התעופה דיבר קטש על ההפסד: "הפסדים הם חלק מהחיים של ספורטאי. זה משחק שהיינו צריכים לנצח, אבל קרה משהו שאי אפשר להסביר במונחים של כדורסל. זה היה משהו מנטלי לגמרי ואנחנו נתאושש ממנו כמה שיותר מהר, כי לפנינו משחק חוץ מאוד קשה נגד קבוצה מאוד מוכשרת. אני מקווה שההפסד הזה הזכיר לנו שאם לא נשחק ביחד ונגיע לכל משחק מרוכזים ונתחיל קודם כל מההגנה, יהיה לנו קשה לנצח".

לקראת המשחק נגד ולוצלאבק הוסיף קטש: "צריך לדעת להתקיף נכון כי הם יודעים לרוץ, יש להם גארדים מאוד מסוכנים שיצריכו מאיתנו הגנה טובה ומתואמת, כי אם לא נשמור יהיה לנו קשה לנצח".
 


בר טימור בשדה התעופה (באדיבות הפועל "בנק יהב" ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי