בטורקיה ממשיכים לשחק: צפו בגלאטסראיי מפסידה למוליכה

שחקני קרשיאקה חוגגים
שחקני קרשיאקה חוגגים | צילום מסך

למרות משבר הקורונה ומחאת הכוכבים, המשחקים נמשכים בדלתיים סגורות. ארבעת משחקי היום הסתיימו. גזיאנטפ ניצחה 63:73 את באנוויט. 79:74 לקרשיאקה על הכתומים. ניצחון חוץ לדרושפאקה

(גודל טקסט)

הליגות בכדורגל ובכדורסל ברחבי אירופה הודיעו בזו אחר זו  על הפסקת פעילותן בשל התפשטות נגיף הקורונה, אך הכדורסל הטורקי לעומת זאת, ממשיך לפעול. המשחקים אומנם משוחקים מאחורי דלתיים סגורות, כלומר ללא קהל. שיין לארקין, כוכבה של אנאדולו אפס העלה לטוויטר מחאה אישית בנושא.

"אין לי כוונה לזלזל במקבלי ההחלטות האחראים על ניהולה של מגיפת הקורונה. יחד עם זאת, אני לא מבין מדוע הליגה הטורקית ממשיכה להיות משוחקת כשכל הליגות האחרות  הוקפאו או בוטלו. גם העובדה שאנו משחקים ללא קהל, משאירה אותנו חשופים. אומנם פחות, אבל זה לא מספיק”.

לארקין הוסיף: "זוהי דעתי האישית אומנם אבל אני בטוח שהרבה שחקנים מרגישים את אותו הדבר. לדעתי מה שצריך לעשות כרגע, הוא לבטל או להקפיא את פעילות הליגה". בובי דיקסון, שחקנה של פנרבחצ'ה הוסיף: "כל ליגות הכדורסל בעולם עצרו את פעילותן ורק הליגה הטורקית לא עושה זאת. אני קורא לאחראים לכך, עשו את הדבר הנכון, הסיכון לא שווה את כל זה".

כך או כך, משחקי הליגה נמשכים והיום נערכו ארבעה משחקים ללא קהל, בזה אחר זה במסגרת המחזור ה-23. בראשון שבהם, גזיאנטפ אירחה את באנוויט וגברה עליה 63:73. מיד אחריו אירחה גלאטסראיי שבמקום השלישי את המוליכה קרשיאקה למשחק מעניין שבו ניצחה האורחת 74:79, סיגורטום הביסה את בויוקצ'מג'ה 63:86. במשחק הרביעי ניצחה דרושפאקה בחוץ את אפיון 81:83.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי