הליגה הגרמנית הודיעה: העונה תושלם בטורניר בן 10 קבוצות

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט, מינכן

ראשי הבונדסליגה בישרו על התכנית לחידוש המשחקים, שבע קבוצות ויתרו על השתתפותן והירידות יוקפאו לעונה זו. באיירן מינכן ואלבה ברלין בפנים, מה שאמור למנוע מהן לשחק ביורוליג אם זו תחזור לפעילות

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ליגות הכדורסל באירופה ממשיכות לחפש את הדרך להשלים את עונת 2019/20. 10 קבוצות מתוך 17 בליגה הגרמנית קיימו היום (שני) שיחת וידאו ולאחר הצבעה, החליטו לסיים את העונה בטורניר שיתקיים בעיר אחת שתיקבע בשבוע הבא ויחל עם שני בתים של חמש קבוצות, כאשר ארבעה ראשונות בכל אחד יעלו לרבע הגמר ומשם התחרות תמשיך בשיטת נוק-אאוט.

על פי המתווה, העונה תסתיים עד ה-30 ביוני ולכן על מנת להוציאו לפועל, האישורים הבריאותיים צריכים להתקבל עד ה-18 במאי. עוד הוחלט כי שבע הקבוצות שלא הסכימו למתווה ידורגו בטבלה הסופית מאחורי 10 הקבוצות שישתתפו בטורניר וכמו כן, לא תהיה ירידת ליגה בתום העונה.

שתי נציגות הבונדסליגה ביורוליג, באיירן מינכן ואלבה ברלין, אישרו גם הן את המתווה והמשמעות היא שאם אכן יתקיימו משחקי ליגה בתאריכים המתוכננים, הקבוצות לא יוכלו להשתתף ביורוליג. כזכור, ראשי המפעל הבכיר באירופה הציגו גם הם תכנית חזרה לפעילות, במסגרתה הקבוצות יבודדו במדינה אחת ויקיימו בה מחנה אימונים לפני חידוש המשחקים. אם יוחלט לשחק את היורוליג בגרמניה, באיירן ואלבה יוכלו להשתתף.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי