צפו בתקציר: 10 אסיסטים למקל ב-70:83 של מלאגה על טנריפה

גל מקל
גל מקל | אתר הליגה הספרדית בכדורסל

קפטן נבחרת ישראל הוסיף חמש נקודות וסייע לקבוצתו לפתוח ברגל ימין את הטורניר להכרעת האליפות בספרד. מוקדם יותר, ברצלונה גברה 92:96 על בדאלונה, בהובלת מירוטיץ' שקלע 16

(גודל טקסט)

אחרי הפסקה בת 100 ימים, הכדורסל הספרדי חזר היום (רביעי) לפעילות עם תחילתו של הטורניר המיוחד בוולנסיה, בו תוכרע האליפות. ראשונה לעלות לפרקט הייתה ברצלונה, שגברה על חובנטוד בדאלונה למרות שספגה 35 נקודות ברבע האחרון. בהמשך, מלאגה של גל מקל פתחה גם היא ברגל ימין, עם ניצחון על טנריפה.

ברצלונה – חובנטוד בדאלונה 92:96 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

הקבוצה בה משחק שון דוסון, שמושבת כידוע בשל קרע בגיד אכילס, הצליחה לחזור מפיגור של 17 נקודות ברבע השלישי וצימקה למינוס שתיים בלבד בדקות הסיום, אך הקטלונים השיגו את הניצחון בסופו של דבר. ניקולה מירוטיץ' הוביל את המנצחת עם 16 נקודות, ויקטור קלאבר סייע לו עם 12 ושישה ריבאונדים. בצד השני בלט אקס הפועל ירושלים אלן אומיץ', שסיים עם 14 ושמונה כדורים חוזרים.

טנריפה – אוניקאחה מלאגה 83:70
גל מקל ערך את הופעתו השנייה בסך הכל במדי הקבוצה מדרום ספרד, פתח בחמישייה וסייע לה להתחיל את הטורניר עם ניצחון, דרך 10 אסיסטים וחמש נקודות ב-24 דקות משחק. אדם ואצ'ינסקי הפולני הוליך את קלעי הירוקים, עם 17 נקודות. סאסו סאלין בלט בשורות המפסידה, עם 15 משלו.

תוצאה נוספת: בילבאו – באסקוניה 87:64

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי