משנה כיוון: הפועל חולון ניצחה 63:73 את שולה בליגת האלופות

כריס ג'ונסון, ריצ'רד האוול | ברני ארדוב

אחרי ההפסדים לא.א.ק אתונה ולמכבי ראשון לציון, חניכיו של סטפאנוס דדאס שינו את המומנטום וגברו על הצרפתים בבית. סי. ג'יי. האריס הצטיין עם 25 נקודות, אייזאה מיילס הוסיף 17 משלו

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה במשחק צמוד לא.א.ק. אתונה במחזור הראשון של ליגת האלופות בכדורסל, ונכנעה גם למכבי ראשון לציון בליגת העל, הפועל חולון ניצחה הערב (שלישי) 63:73 את שולה הצרפתית, במשחק בו הסגולים היו חייבים לנצח כדי להישאר בתמונה.

ההיכל בחולון, שידוע באווירה שלו, היה ריק מהקהל הערב. המארחת פתחה את המשחק בצורה מצוינת ועלתה ליתרון 2:10 בהובלת סי ג'יי האריס בתוספת תצוגה הגנתית מעולה של כל הקבוצה. אחרי עשר דקות התוצאה הייתה 11:20 לחולון. הקבוצות חזרו מהספסל באנרגיות אחרות והצרפתים כבר צמצמו את הפער לשתי נקודות בלבד, אך שתי שלשות של האריס הורידו את חולון למחצית ביתרון 36:41.

החבורה של סטפנוס דדאס חזרה מחדרי ההלבשה עם אותם אנרגיות ולא נתנו לשולה להתקרב במשך כל הרבע השלישי, כשבסיומו לוח התוצאות הראה 47:55 לקבוצה הישראלית. הרבע האחרון בסימן קאמבק צרפתי אפשרי, אך טיירוס מגי וגיא פניני דאגו להראות לאורחים מי בעלת הבית והשאירו הפרש מספיק כדי לנצח ללא בעיות.

האריס. איש המשחק של חולון | ברני ארדוב

סי ג'יי האריס בלט עם 25 נקודות וארבעה אסיסטים במדי חולון, אייזאה מיילס הוסיף 17 נקודות משלו.
חולונייה תשחק בקרוב נגד גלבוע/גליל בליגה, כאשר לאחר מכן היא תפגוש את צמוקי מינסק לעוד מפגש קריטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי