פניני נרגש לקראת קרשיאקה: "שנה בלי קהל הרגישה כמו נצח"

גיא פניני | דני מרון

הפועל חולון מסיימת את הכנותיה למפגש בליגת האלופות בכדורסל מול הטורקים: "התגעגענו מאוד". המאמן סטפאנוס דדאס: "כפי שאמרתי, אנחנו הקבוצה היחידה שמייצגת את הכדורסל הישראלי עם יעדים מציאותיים להתקדם"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון מתרגשת לקראת חזרת הקהל, ולשמחתה המשחק הראשון שיוכלו ללוות אותה אוהדים באולמה הביתי יהיה כבר מחר (רביעי, 19:30) במסגרת ליגת האלופות של פיב"א נגד קרשיאקה הטורקית.

זהו כבר שלב 16 האחרונות במפעל וההתרגשות בהחלט ניכרת לאור חזרת האוהדים, כפי שגם סיפר הקפטן גיא פניני: "נרגשים מאוד למפגש המחודש עם הקהל שלנו, נקווה שבזמן הקרוב יתאפשר לכמות גדולה יותר של קהל להגיע. התגעגענו מאוד, שנה בלי קהל הרגישה לנו כמו נצח".

על היריבה הטורקית הוסיף פניני: "אנחנו משחקים מול קבוצה איכותית, נצטרך להיות מפוקסים לאורך כל המשחק ולשחק חכם ואגרסיבי על מנת לצאת עם ניצחון מהמשחק הזה".

מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס, התייחס גם הוא למשחק: "עוד משחק חשוב עבורנו במסגרת ליגת האלופות. יש לנו ביטחון ומנטליות מנצחת ואנחנו רוצים להראות פעם נוספת שאנחנו קבוצה תחרותית, רעבה, עם שאיפות. אנו שמחים לשחק שוב מול האוהדים שלנו ובטוחים שהם יתנו לנו את הדחיפה גם ברגעים קשים.
נשחק בהקרבה ונעשה כמיטב יכולתנו כדי לגרום פעם נוספת שמחה וגאווה לאוהדים שלנו".

עוד אמר דדאס על חזרת הקהל: "מלבד חמש מאות האוהדים שיהיו איתנו בהיכל יצפו בנו עוד אלפי אוהדים בטלוויזיה שיתמכו בנו מרחוק וניתן את הכל גם עבורם. אני אומר פעם נוספת שאנחנו גאים בכך שאנחנו הקבוצה היחידה שמייצגת את הכדורסל הישראלי עם יעדים מציאותיים להתקדם לשלבים הגבוהים".

אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי