היסטוריה עם הבאזר: הפועל חולון עלתה לרבע גמר ליגת האלופות

סי ג'יי האריס | FIBA

סל על הבאזר של דה זאו העניק לקבוצתו של סטפאנוס דדאס ניצחון 79:81 משוגע על ברינדיזי האיטלקית לאחר הארכה - ואת הכרטיס לשמונה הראשונות לראשונה בתולדות המועדון. האריס הוביל עם 24

(גודל טקסט)

הפועל חולון השלימה הערב (רביעי) את המשימה והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א לראשונה בתולדות המועדון. הסגולים רשמו 79:81 סופר דרמטי אחרי הארכה על ברינדיזי, וסל על הבאזר של מקסים דה זאו הכריע את ההתמודדות.

קבוצתו של סטפאנוס דדאס פתחה את המשחק עם שלשה סי ג'יי האריס, אך לאחר מכן חדלה מלקלוע במשך ארבע דקות וחצי, בהן האיטלקים יצאו לריצת 0-9. לאורך כל הרבע הסגולים התקשו לקלוע, אך העובדה שהלכו לקו העונשין עשר פעמים רק ברבע הראשון אפשרה להם לרדת לרבע בפיגור קטן, 16-13. ברבע השני, ההתקפה החולונית נתקעה, כשהסל הראשון ברבע הגיע כשלוש דקות למחצית מידיו של האריס. הגארד השאיר את קבוצתו בחיים עם תשע נקודות עד ההפסקה, ולמזלם גם הקבוצה מדרום איטליה לא הבריקה בצד זה של המגרש. האורחים שמרו על ההובלה וירדו למחצית ביתרון 25:30.

ברבע השלישי, האווירה התחממה כשהמאמן האיטלקי, פרנצ'סקו ויטוצ'י, ספג עבירה טכנית, ומספר דקות לאחר מכן, אייזיה מיילס מחולון ספג עבירה בלתי ספורטיבית. הנציגה הישראלית קלעה ברבע השלישי יותר נקודות מכל המחצית הראשונה, בעיקר בזכות ארבע שלשות מוצלחות. המהפך הושלם, והפועל חולון סיימה את הרבע ביתרון 49:52. הרבע האחרון היה צמוד בתחילתו, וכשתי דקות לסיום, שתי הקבוצות החלו במטווח שלשות. כריס ג'ונסון קלע שתי שלשות רצופות שהעניקו לחולון יתרון שש, אך דריוס תומפסון קלע שלשה משלו והקטין את ההפרש לשלוש. האריס צלף שלשה, ומיד ראה את תומפסון משיב עם שלשה נוספת. לחולון הייתה הזדמנות להכריע את המשחק במצב של שוויון, אך האריס החטיא, ולאורחים נשארו שניות בודדות להכריע גם הם את ההתמודדות. שלשה של ג'וש בוסטיק לא נכנסה והמשחק נגרר להארכה.

טיירוס מגי. ערב דרמטי בחולון | FIBA

דקה לתוך ההארכה, ג'יימס בל, אקס החולונים, קלע את הנקודות הראשונות שלו במשחק עם שלשה שהעלתה את ברינדיזי ליתרון נקודה. בשתי הדקות הראשונות של ההארכה, סל השדה היחיד היה של ג'יימס בל, אקס חולון, שרשם את הנקודות הראשונות שלו בערב עם שלשה, וזמן קצר לאחר מכן יצא עם חמש עבירות. הקרב על הכרטיס לשלב הבא נמשך, וחסימה נהדרת של כריס ג'ונסון השאירה את היתרון אצל החולונים.

המשך המשחק התאפיין בעיקר בעבירות ובזריקות עונשין, עד שלשה מדהימה של תומפסון שהשוותה את התוצאה כ-15 שניות לסיום. בהתקפה האחרונה, קליעה של מקסים דה זאו מתחת לסל העניקה לקבוצה הביתית את הניצחון ונתנה את האות לחגיגות באולם.

סי ג'יי האריס הוביל את קלעי חולון עם 24 נקודות, וכריס ג'ונסון הוסיף 15. דריוס תומפסון הוביל את האורחת עם 23. במחזור הבא תארח הפועל חולון את טופאש בורסה במשחק לפרוטוקול, מאחר וכבר הבטיחה את ראשות הבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי