דרמה קווין: 96:98 לחולון בליגה הבלקנית מסל ניצחון של בורדיון

שחקני הפועל חולון | ברני ארדוב

הסגולים ממשיכים בכושר האדיר בו הם מצויים, כשהפעם הקורבן הייתה קומאנובו הצפון מקדונית שנכנעה לסל דרמטי של המתאזרח חמש שניות לבאזר. ססטינה ומגי הובילו עם 15 נקודות כ"א

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

כנראה שהפועל חולון של התקופה האחרונה פשוט לא מסוגלת להפסיד, גם אם המשחק הוא לפרוטוקול בלבד והיא נמצאת בפיגור לאורך רוב שלבי ההתמודדות. הערב (שבת) הסגולים אירחו בהיכל "טוטו" את קומאנובו במסגרת הליגה הבלקנית כאשר המשחק לא היה חשוב לאף אחד מהצדדים, כיוון שחולון הבטיחה את מקומה בפיינל פור המפעל ומנגד הצפון מקדוניים איבדו סיכוי לעלות. גם במשחק הזה היא ניצחה, 96:98 את קומאנובו מצפון מקדוניה.

לקראת סוף הרבע השני האורחים עלו ליתרון שיא של 11 נקודות, אך שלשה של עודד ברנדוויין שלחה את קבוצתו של סטפאנוס דדאס להפסקה בפיגור 53:45. הפער נשמר על חד ספרתי לטובת הצפון מקדוניים עד הרבע האחרון, שם היתרון החל להחליף ידיים לעתים תכופות. דדאס הזעיק פסק זמן לאחר שהאורחים כפו שוויון 96:96 חמש שניות לסיום,ואז חולון נהנתה מסל ענק של פרדריק בורדיון שקבע את תוצאת הסיום: 98:96 דרמטי למארחת.

את הסגולים הובילו נייט ססטינה וטיירוס מגי עם 15 נקודות כ"א, כאשר בורדיון הוסיף 14 ו-5 אסיסטים וברנדוויין מסיים עם 13 משלו. בעוד פחות מ-24 שעות מצפה לחולון משחק נוסף, הפעם במסגרת הליגה נגד עירוני נהריה ביד שרה, כך שלדדאס וחניכיו אין יותר מדי זמן לשמוח מהניצחון הדרמטי.

סטפאנוס דדאס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי