גלבוע/גליל הפסידה 90:82 לברואה הבולגרית בליגה הבלקנית

הפועל גלבוע/גליל נגד אייזיה קאזינס | הפועל גלבוע/גליל, רשמי

החבורה של אבישי גורדון נוצחה בחוץ, אך עלתה לפיינל פור מראשות הבית בזכות הניצחון הענק על הבולגרים במשחק שנערך בגן נר בסיבוב הקודם. פייגין להט אצל המארחת עם 39 נקודות והכריע את ההתמודדות

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל התארחה הערב (רביעי) אצל ברואה הבולגרית למשחק על המקום הראשון בבית שלה בליגה הבלקנית, ובסופו של דבר עמדה במטרה והבטיחה את הפסגה למרות שהפסידה בפעם הראשונה במפעל, 90:82 למקומיים. בזכות הניצחון הענק 53:88 של אבישי גורדון וחבורתו על אותה היריבה במשחק שנערך בגן נר, הקבוצה הישראלית סיימה בראשות הבית וממנה תעלה לפיינל פור.

גלבוע וברואה כבר הבטיחו את עלייתן לשלב הבא טרם ההתמודדות, והן מצטרפות להפועל חולון ולאקדמיק פלובדיב שישתתפו גם הן בפיינל פור. באשר למשחק הערב, המארחת הובילה החל מהרבע הראשון ועד לסיום המשחק, כאשר כמעט כל ניסיון קאמבק של גלבוע נבלם והפרש השיא אף הגיע ל-14 נקודות לקראת סוף הרבע הרביעי. התוצאה בסיום, כאמור, לא משנה כלום עבור אף אחת מהקבוצות.

את המקומיים הוביל קיי.ג'יי פייגין במשחק אדיר עם 39 נקודות ו-6 אסיסטים, כאשר קיילב בישופ תורם 16 משלו. את גלבוע הוליך קרי בלקשיר עם 18 נקודות, אייזיה קאזינס עם 13 וגיל בני עם 12 היו גם הם בין הקלעים הבולטים.

אבישי גורדון
אבישי גורדון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי