וולטון: כספי התחיל לצלוף ואז זה הפך למופע

כספי. אפילו קרי נשאר המום
כספי. אפילו קרי נשאר המום | צילום: AFP

מאמן הווריורס לא התעלם מהתצוגה. הישראלי: "לא משמח, בסוף הפסדנו"

(גודל טקסט)

לא הרבה שחקנים בעולם יכולים להגיד שהם נכנסו לתחרות קליעות עם סטף קרי ויצאו מנצחים. הלילה (שלישי) עמרי כספי נכנס לרשימה המאוד מצומצמת הזאת, כאשר קלע שיא קריירה 36 נקודות מול 23 "בלבד" של הגארד של גולדן סטייט.

 

כספי שמר את המשחק צמוד במשך שניים וחצי רבעים לפני שכוכב הקינגס, דמרכוס קאזינס הורחק מהמשחק והווריורס יצאו לריצת 0:15 שסגרה את הסיפור. "זה לא באמת משמח אותי", אמר לאחר המשחק, "בסופו של דבר הפסדנו".

 

 

את עיקר הנזק הוא עשה במחצית הראשונה כאשר צלף 7 שלשות מ-9 ניסיונות וירד להפסקה עם 26 נקודות. "כספי התחיל לצלוף וזה הפך למופע" אמר המאמן המנצח, לוק וולטון, "סטף אוהב את הבמה הגדולה וזה הפך לקרב מעניין". אגב, קרי סיים את המשחק עם טריפל דאבל וקבע שיא קריירה בריבאונדים (14).

 

 

"זה הרגיש טוב להיכנס לקצב", הוסיף כספי, "הוא (קרי) החמיץ כמה זריקות בהתחלה וגם אני החמצתי כמה, אבל אז הכל התחיל. ברגע שזה מתחיל להיכנס אתה מקבל ביטחון וגם היתר נכנסות. זה היה כיף. אין ספק שהיציאה של דמרכוס השפיעה, הוא חלק חשוב מאד ואנחנו צריכים אותו בכל משחק. הם קבוצה שקשה לשחק נגדה ואין ספק שקאזינס היה חסר".

 

גם מאמנו האישי דייויד טורפ לא התעלם מהתצוגה המדהימה של הפוורוורד של הקינגס: "זה לא מפתיע אותי בכלל שעומרי שיחק טוב יותר כשקאזינס היה על הספסל. כבר שש שנים שהוא מספק את הסחורה. הקבוצה שלו נאבקת מול האלופה, במטרה להשיג עוד ניצחון שיעזור לה להיכנס לפלייאוף והוא נותן ערב כזה".

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי