קאמבק של קובי והלייקרס לא הספיק מול סקרמנטו

בראיינט. מעט מידי ומאוחר מידי
בראיינט. מעט מידי ומאוחר מידי | צילום: AFP

הקינגס ניצחו 115:118, כספי שוב לא שיחק. ניצחון שישי ברציפות לשיקאגו

(גודל טקסט)

העונה הקשה של הלייקרס נמשכת והלילה (שישי) הם ספגו הפסד שני ברציפות, הפעם 118:115 לסקרמנטו, לאחר ניסיון קאמבק גדול שלא צלח ברבע הרביעי.

 

קובי בראיינט (28 נק') החזיק את קבוצתו במשחק לאורך שלושה רבעים, לפני שדיאנג'לו ראסל (27 נק') ולו וויליאס (20 נק') הצטרפו אליו בניסיון את התוצאה ברבע הרביעי. עומרי כספי שוב לא שיחק, בפעם השלישית ברציפות, אך הקינגס כרגיל נזקקו רק לדמרכוס קאזינס שסיים עם כמעט טריפל-דאבל: 29 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

 

 

לאחר ההפסד לדטרויט, לאחר שלוש הארכות, ביקר ג'ימי באטלר את המאמן פרד הויברד, שיקאגו הפסידו 3 מ-4 המשחקים הבאים והיה נראה שהעונה הולכת לטמיון. הם כבר סופרים ניצחון שישי ברציפות לאחר שגברו 92:101 על בוסטון.

 

המחצית הראשונה היתה צמודה, אך ברבע השלישי הבלוס פתחו מבערים, ברחו לסלטיקס והפכו את הרבע הרביעי לגארבג' טיים. פאו גאסול סיים עם דאבל-דאבל 19 מתחילת העונה כשסיים עם 17 נקודות ו-18 ריבאונדים. ג'ימי באטלר התחרה בו על תואר השחקן המצטיין עם 19 נק' ו-10 אסיסטים ואפילו דריק רוז סיים משחק סולידי עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים. גאה קראודר הוביל את קלעי בוסטון עם 17 נקודות.

גאסול. דאבל-דאבל 19 העונה (AFP)

 

לאחר שני הפסדים לניקס, אטלנטה קיבלה יריבה בהזמנה וסיימה עם ניצחון 98:126 על פילדלפיה. מי שהמשיך לככב היה קנת' בזמור שסיים עם 22 נקודות וחווה את השבועיים הטובים ביותר בקריירה שלו מאז חג המולד. אל הורפורד הוסיף 18 נקודות ו-9 ריבאונדים. ג'אהיל אוקפור המשיך להיות נקודות אור אצל הסיקסרס עם 21 נקודות.

 

עוד קבוצה עם עונה של עליות וירידות היא יוסטון, שגברה 94:103 על יוטה. ג'יימס הארדן ניצח על החבורה עם 33 נקודות בעוד דווייט הווארד ישב בצד בשל כאבי גב. גורדון הייוורד הוביל את קלעי הג'אז עם 15 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי