הארדן השווה את שיא הקריירה באסיסטים

רק רוצה למסור? הארדן
רק רוצה למסור? הארדן | צילום: AFP

14 למזוקן בהרכב חסר. 38 נקודות ושיא לבריאנט, הניקס מתרחקים מהפלייאוף

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

לאחר שכבר נראה היה שדברים מתחילים להתחבר בתפוח הגדול, ניו יורק חזרה לבעוט בדלי לאחר שהפסידה בפעם השנייה ברציפות ובפעם השישית בשבעת משחקיה האחרונים, הפעם 97:89 לבוסטון. הניקס ירדו למאזן 28:23, מרחק של שלושה משחקים וחצי מאינדיאנה, שנמצאת במקום השמיני.

 

כרמלו אנתוני אמנם קלע 16 נקודות והוריד 14 ריבאונדים, אך הוא עשה את זה באחוזים נוראיים מהשדה (24%). גם משחק טוב של אפללו (18 נקודות) לא עזר. אייזיה תומאס (20 נקודות) וג'יי קראוודר (16 נקודות) חיפו על יום חלש במיוחד של אייברי בראדלי (6 נקודות ב-3/16 מהשדה) אצל הירוקים, שניצחו בפעם החמישית בששת משחקיהם האחרונים והשתוו במאזנם לאטלנטה שבמקום השלישי במזרח.

 

 

ככה לא מגיעים לפלייאוף. אנתוני (AFP)

 

ג'יימס הארדן הוכיח לכל מי שתהה שהוא גם יודע למסור, לאחר שהשווה את שיא הקריירה שלו באסיסטים (14) בניצחון 102:115 על מיאמי. הרוקטס עלו למשחק ללא דוייט הווארד המושעה וקלינט קאפלה הפצוע, אך זה לא הפריע לאיש עם הזקן להוביל את חבריו לניצחון כשהוא גם קולע 26 נקודות. ג'וש סמית' הוסיף 19 ומרקוס ת'ורנתון היה האקס פקטור עם 18 נקודות מהספסל.

 

מהעבר השני, לא פחות משבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות: לואל דנג הוליך עם 17 נקודות ושמונה ריבאונדים ואמארה סטודמייר המשיך לחזור לעניינים עם דאבל דאבל של 14 נקודות ו-10 אסיסטים, אך ביום שבו דויין וייד (16 נקודות) וכריס בוש (13 נקודות) קולעים ביחד 9 מ-29 מהשדה כנראה שאין להיט יותר מדי מה למכור.

 

אוהדים רבים חלמו לראות את קובי בריאנט וקווין גארנט משחקים זה נגד זה בפעם האחרונה, אבל לצערם הם נותרו מאוכזבים. הפורוורד המזדקן של מינסוטה לא הספיק להחלים מפציעתו, והטימברוולבס התייצבו בסטייפלס סנטר בלעדיו. מי שדאג לפצות אותם הוא בריאנט בעצמו, שניפק שיא עונתי של 38 נקודות והוליך את הלייקרס לניצחון 115:119.

 

אנחנו נתגעגע. בריאנט קולע (AFP)

 

קובי ממשיך להוכיח שנתגעגע אליו: המפגן האדיר שלו הורכב מלא פחות משבע שלשות, כולל כמה קריטיות במיוחד במאני טיים, שסייעו ללייקרס לעצור את רצף ההפסדים ולנצח לראשונה אחרי עשרה משחקים. הוא הסתייע ב-20 נקודות של לואיס וויליאמס. מנגד, 30 נקודות של וויגינס לא עזרו.

 

תוצאות נוספות:

פיניקס (לאוורי 26 נקודות) – טורונטו (מוריס 30 נקודות) 104:97

מילווקי – פורטלנד (מקולום 30 נקודות) 107:95

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי