הווריורס לא עוצרים, ניצחון 8 ברצף לספרס

קרי. עוד ערב שגרתי בעבודה
קרי. עוד ערב שגרתי בעבודה | צילום: AFP

גולדן סטייט גברה 103:111 על מיאמי, סן אנטוניו הביסה 79:106 את ברוקלין

(גודל טקסט)

לפעמים גם שחקני גולדן סטייט נראים אנושיים, אבל גם אז הם מנצחים. הפעם הניצחון (ה-36 מ-38 משחקים) הגיע מול מיאמי שהציגו קרב עיקש, אך לבסוף נכנעו 111:103.

 

"חמישיית המוות" של הווריורס (קרי, תומפסון, איגודלה, בארנס וגרין) לא היתה במיטבה ואיפשרה להיט לקלוע כרצונה באורקל ארנה, אך לחיצה קטנה על הדוושה ברבע האחרון סגרה את הסיפור.

 

 

31 נקודות לסטף קרי בעוד ערב שגרתי, כשדריימונד גרין סיים עם 22 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. תומפסון סיים עם 17 נקודות באחוזים רעים. דווין וויד הזכיר ללילה אחד איזה שחקן גדול הוא כשסיים עם 22 נקודות ו-11 אסיסטים.

 

אולדריג'. רכש מוצלח (AFP)

 

בזמן שסן אנטוניו מגדירה מחדש את היכולת להישאר בפסגה, ברוקלין מציגה שוב ושוב דרכים להרוס את עצמך מבפנים. הלילה (שלישי) שתיהן נפגשו והתוצאה לא היתה יכולה להיות צפויה יותר, 79:106 לספרס בדרך לניצחון שמיני ברציפות.

 

אם הנטס עוד שמרו על קרבה מסוימת במחצית הראשונה, אז ברבע השלישי נגמר הניסיון לנצח מול הקהל הביתי. למרכוס אולדריג' הוביל את המנצחים עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים. קוואי לאונרד סייע עם 17 נקודות משלו. ברוק לופס סיים עם 18 נקודות למפסידים.

לאחר תקופה בה היה נראה כי שיקאגו מצאו את הקצב שלהם, לראשונה מאז הגיע המאמן פרד הויברג לקבוצה, הם עושים עוד צעד לאחור. הפעם זה היה עם הפסד 114:100 לוושינגטון החבולה.

 

הויברג. צעד קדימה, שניים אחורה (AFP)

 

לאחר הרבה מאד זמן דריק רוז הוביל את רשימת קלעי הבולס עם 23 נקודות, אך זה לא הספיק מול ניהול המשחק של ג'ון וול (17 נק' ו-10 ריב') שהוביל רשימה של שבעה שחקנים שסיימו בדאבל פיגרס.

 

ראמון שסנס היה הבא ברשימה עם 16 נקודות מהספסל, דרו גודן הוותיק סיים עם 10 נקודות ו-12 ריבאונדים והשכיח את חסרונו של מארצ'ין גורטאט. ג'ימי באטלר הוסיף 19 נקודות למפסידים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי