אין סיבה להתפלא על פיטורי בלאט

בלאט
בלאט | צילום: gettyimages

לייזי גורדון מזכיר שב-NBA מי שמוכר את המנויים יכול למכור גם את המאמן

(גודל טקסט)

אני לא מופתע בכלל. מג'יק ג'ונסון הגדול פיטר אחרי האליפות בלוס אנג'לס לייקרס את פול ווסטהד. ולברון ג'יימס בחיים לא יהיה מג'יק. הוא מפלצת, כן, אבל מג'יק שינה את הכדורסל העולמי ולברון בחיים לא יעשה את זה. מה שמפתיע אותי בכל זאת זו התגובה של דייויד בלאט. התגובה קרת הרוח שלו והאלגנטיות שבה הוא קיבל את החלטת ההנהלה. ותאמינו לי, להיות מאמן כדורסל זה רע. יש מעט מאוד דקות טובות למאמן במהלך הקריירה.

בואו נודה על האמת. מצד אחד דייויד בלאט לא בחר בכלל את לברון ג'יימס לקבוצה שלו. יכול להיות שהוא העדיף את קווין לאב. מצד שני, זה כמו לבוא לחתונה של עצמך, להרים לכלה את ההינומה ולראות את בר רפאלי. אני הייתי עושה במכנסיים.

אם לברון ג'יימס לא היה חוזר לקליבלנד, דייויד היה עדיין המאמן שלה. הוא היה בונה קבוצת אנדרדוג והיה מגיע איתה לגדולות. הוא יודע לקחת שחקנים אלמוניים ולקדם אותם. דלבדובה, למשל, זאת הדוגמא הכי טובה. וזה לא פשוט לעשות את זה ככה. אני בטוח שדלבדובה הרגיש נהדר במשחק ההגנה של קליבלנד, כי בלאט יודע לתת הרגשה טובה. אני, למשל, כששיחקתי תחת דייויד, לא הייתי מסוגל לשמור על מישהו בתא טלפון ציבורי, אבל הרגשתי מאוד בנוח במשחק ההגנה.


מי בתמונה יוצא דופן? (gettyimages)

העניין הוא שכשלברון הגיע, הציפיות פתאום השתנו. ועכשיו זה הפך להיות בעייתי שהכוכב של הקבוצה וזה שמוכר מנויים לא מסתדר איתך. אני חושב שגם אם השחקן הכי טוב בקבוצה שלך לא מסתדר עם ארבעה שחקנים אחרים, הוא לא יכול להישאר.

עכשיו אני מציע לדייויד לחזור לארץ, לנוח קצת ולחזור לספגטי של כנרת. אולי לייעץ קצת למכבי תל אביב או להפועל תל אביב ולבן שלו. אתם יודעים מה? עכשיו הילד יכול להצליח בלי להגיד שזה בגלל שאבא שלו מאמן ב-NBA. אני לא מתכוון שהוא יחזור לאמן כאן. רק שינוח ויחזור לארצות הברית בעונה הבאה. בינתיים, שיבלה קצת עם המשפחה. אגב, הוא גם יכול לבוא להופעה שלי. הכרטיס עליי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי