סל ענק של סטף קרי ניצח את אוקלהומה בהארכה

החברים עושים כבוד לקרי. עוד רגע לפנתיאון
החברים עושים כבוד לקרי. עוד רגע לפנתיאון | צילום: AFP

46 ל-MVP, האלופה הבטיחה מקום בפלייאוף. ניצחון לספרס ולבוסטון

(גודל טקסט)

סטף קרי, כן שוב סטף קרי גנב את כל הכותרות ממשחקי הלילה (בין שבת לראשון) ב-NBA. שלשה של ה-MVP סידרה ניצחון קשה לגולדן סטייט על אוקלהומה. בראד סטיבנס חגג 100 ניצחונות

 

 

אוקלהומה – גולדן סטייט 121:118

מה לא נאמר על סטף קרי אבל פשוט נגמרו כבר המילים. הכוכב הגדול של הליגה ניצח לווריורס משחק בו נדמה היה כי הוא כבר אבוד. לפני שבועיים הווריורס פחות התקשו אצל OKC, הפעם זה הלך הרבה יותר קשה.

 


אחרי עוד מהלך בלתי יאמן (AFP)

 

הת'אנדר כבר הוליכו ב-12 עם הכניסה לרבע הרביעי, אך כמעט איבדו את היתרון. דוראנט עם שלשה קבע 99:103 לת'אנדר כשנותרו 14.5 שניות לתום הזמן החוקי, אלא שקליי תומפסון עוד הספיק לאזן והמשחק הלך להארכה. גם בהארכה במשחק ההפכפך זז מצד לצד אלא שאז סטף השתלט, ו-0.6 שניות לסיום תפר שלשה ענקית שהקנתה ניצחון לווריורס והפך אותם לראשונים להבטיח מקום בפלייאוף העונה. קרי השווה שיא שלשות למשחק ליגה כשסיים עם 12 כאלו וגם ניפץ את שיא השלשות בעונה, שיא שלו עצמו. קרי סיפק 46 נקודות, ת'ומפסון תרם 32. בצד השני 37 של דוראנט עם 12 ריבאונדים ו-26 של ווסטברוק נותרו בצל.

 

יוסטון – סן אנטוניו 104:94

דרבי טקסני במעמד חד צדדי. הספרס לקחו את את היתרון מהפתיחה ולא נסוגו כשהפער כבר עמד על 29 הפרש לטובתם. הרוקטס רק ניסו למזער נזקים. קוואי לנארד עם 27 היה האחראי העיקרי לכך שהספרס חגגו ניצחון יובל העונה, אבל גם למרכוס אולדרידג' תרם את שלו עם 26 ו-16 ריבאונדים.27 של ג'יימס הארדן לא השכיחו משחק חלש.

 


לנארד. הוליך דרבי חד צדדי (AFP)

 

שיקגו – פורטלנד 103:95

הבולס הלא יציבים פגשו בקבוצה די יציבה בשבועות האחרונים והרבה בגלל איש אחד – דמיאן לילארד. הגארד הנהדר תפר 31 נקודות, השיג משחק שישי משבעת האחרונים בהם הוא מסיים עם מעל 30 נקודות והוליך את הבלייזרס עמוק לתמונות הפלייאוף במערב. טריפל דאבל אדיר של פאו גאסול עם 22 נקודות, 16 ריבאונדים ו-14 אסיסטים לא עזר לבולס.

 

בוסטון – מיאמי 89:101

אחד הדברים שאומרים לך כשאתה עובר מהמכללות ל-NBA הוא להתחיל להתרגל להפסיד. בראד סטיבנס, מאמן בוסטון מעולם לא התרגל ורשם את ניצחונו ה-100 בליגה הטובה בעולם לאחר שגבר 89:101 על מיאמי. המאמן הצעיר (39) שנמצא רק בשנתו השלישית בליגה הצליח להפוך את הסלטיקס מאחת מהקבוצות החלשות בליגה לאחת המובילות במזרח. הניצחון הזה העלה אותם למקום השלישי והם מובילים על ההיט במאבק על המקום השלישי.

 

השחקנים של אריק ספולסטרה נשארו צמודים שלושה רבעים ואף הובילו ביתרון של שש נקודות במהלך הרבע הרביעי, אבל אז התעורר אייזיה תומאס. הגארד, שנבחר השנה לראשונה לאולסטאר, החטיא את תשע הזריקות הראשונות שלו במשחק אבל התעורר בדיוק כשהיה צריך אותו והוביל את בוסטון לריצה ממנה האורחים לא הצליחו לחזור.

 

 

Jared Sullinger (12 points, 12 rebounds, 4 assists) leads the Celtics to a 101-89 win over the Heat at the Garden. pic.twitter.com/xpdvbJWuvO

— Boston Celtics (@celtics) February 27, 2016

 

למרות ההתעלות המאורת של תומאס (12 נקודות), מי היה כוכב המשחק הוא אוון טרנר שסיים אותו עם 14 נקודות, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. מרכוס סמארט הוביל רשימה של שישה שחקנים בדאבל פיגרס כשסיים עם 15 נקודות. בצד השני בלט גוראן דראגיץ' עם 21 נקודות.

 

יתר התוצאות

מילווקי – דטרויט 102:91

 

ניו אורלינס – מינסוטה 112:110

 

פיניקס – ממפיס 106:111

 

יוטה – ברוקלין 98:96

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי