ניצחון שני רצוף ללו, האלופה וסן אנטוניו דרסו

קווין לאב חוזר לחייך. שכח מבלאט?
קווין לאב חוזר לחייך. שכח מבלאט? | צילום: AFP

דאבל דאבל של לאב סידר "ווי". 45 לתומפסון אצל הווריורס

(גודל טקסט)

קליבלנד המשיכה להתחבר לטיירון לו, סן אנטוניו התאוששה מהתבוסה לגולדן סטייט ואוקלהומה צלחה בקושי את המשחק במינסוטה, אלו עמדו במוקד משחקי הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA.

 

קליבלנד – פיניקס 93:115

טיירון לו יקבל את המושכות בתור מאמן המזרח באולסטאר, על חשבון דייויד בלאט כמובן והפעם הצליחו חניכיו להעניק לו ניצחון שני רצוף. הקאבס לא ממש התקשו מול הסאנס המאכזבים ונעזרו בדאבל דאבל של קווין לאב עם 21 ו-11 ריבאונדים כשלברון ג'יימס רשם גם הוא אותו מספר נקודות. 16 של דווין בוקר לא מנעו מהשמשות עוד הפסד.

 

 

סן אנטוניו – יוסטון 99:130

יש גולדן סטייט ויש קבוצות אחרות. עליהן אגב, הספרס מראים עליונות בדר"כ, בטח בבית. אחרי התבוסה לאלופה, השחקנים של פופוביץ' התנחמו בדרבי טסקני במהלכו פתחו פער דו ספרתי שלא נמחק. למרכוס אולדרידג' שנעצר מול הקו הקדמי של הווריורס, תרם הפעם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, קוואי לנארד ודני גרין הוסיפו 18 כל אחד בדרך לניצחון 39 לסגנית מוליכת המערב. 20 של ג'יימס הארדן מנגד, לא מנעו תבוסה.

 

פארקר ודאנקן יכולים לחייך. טוב, לא מדובר בווריורס (AFP)

 

גולדן סטייט – דאלאס 107:127

אחרי השיוט מול הספרס, עוד יריבה טקסנית הגיעה לאורקל ארינה וניסתה את כוחה. התוצאה? די ידועה. כשהווריורס היו צריכים הם העלו הילוך ושלחו את המאבריקס לעשות חושבים איך עוצרים אותם בפעם הבאה. סטף קרי הסתפק הפעם ב-14 נקודות בלבד ב-31 דקות, אבל קליי תומפסון היה האיש של סטיב קר בהתמודדות. שיא עונתי של 45 נקודות ושבע שלשות מתוכן. זוהי הפעם השנייה העונה שהאח השני ל"ספלאש בראדר'ס" סיפק מעל 40 נקודות. 23 של צ'אנלדר פארסונס לא עזרו מנגד.

 

מינסוטה – אוקלהומה 126:123

הוולבס מלאי הפוטנציאל כמעט השיגו ניצחון יוקרתי, אך קווין דוראנט לקח אחריות והוליך את הת'אנדר לניצחון אחרי מותחן. KD רשם 27, ווסטברוק הוסיף דאבל דאבל של 24 ו-15 אסיסטים ואנס קאנטר תרם 23 משלו. 35 של זאק לווין לא עזרו לזאבים.

 


דוראנט לא חושש מזאבים (AFP)

 

יתר התוצאות:

בוסטון – דנבר 103:111

 

דטרויט – פילדלפיה 97:110

 

אטלנטה – לוס אנג'לס קליפרס 85:83

 

יוטה – שארלוט 73:102

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי