יתקשרו לבלאט? פיניקס פיטרה את ג'ף הורנאסק

זה עמד באוויר. הורנאסק
זה עמד באוויר. הורנאסק | צילום: AFP

אחרי ההפסד לדאלאס, ה-14 ברציפות בחוץ, המאמן קיבל הודעת שחרור

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

דייויד בלאט לא לבד. פיניקס סאנס פיטרה הבוקר (שני) את ג'ף הורנאסק, כך מדווח אדריאן ווז'נרובסקי מ"יאהו". המאמן שהוביל את הסאנס לעונה נהדרת לפני שנתיים (מאזן 34:48, שנה אחרי שפיניקס סיימה ב-57:25), קיבל את הודעת השחרור אחרי ההפסד בדאלאס – ה-14 ברציפות של הקבוצה במשחק חוץ וה-19 ב-21 המשחקים האחרונים בסך הכל.

ההחלטה של פיניקס לפטר בשלב זה את המאמן מפתיעה ולא מפתיעה. מצד אחד, הסאנס נמצאים נראים רע מאוד על הפרקט ומחזיקים במאזן איום (35:14), מצד שני, הקבוצה מהמדבר כבר נמצאת בעיצומו של "טנקינג" – ניסיון להפסיד כמה שיותר במטרה להשיג בחירת דראפט גבוהה. מי שישמש כמאמן זמני הוא אחד מעוזריו של הורנאסק, קורי גיינס או ארל ווטסון.

פיניקס פתחה את עונת 2015/16 עם ציפיות רבות, אחרי שתי עונות בהן פספסה במעט את הכרטיס לפלייאוף, אבל המציאות טפחה על פניהם של אנשי המדבר. הפציעה של כוכב הקבוצה, אריק בלדסו, הפכה את המשימה של הורנאסק והסאנס לבלתי אפשרית, וההפסד בדאלאס הוריד אותם למאזן של 35:14 – הרביעי הכי גרוע בליגה.

בדיווחים בארצות הברית לא מוזכרים בשלב זה שמות של מועמדים לקבל את משרת המאמן במועדון, אבל מי יודע, אולי דייויד בלאט יקבל שיחת טלפון בקרוב מהג'נרל מנג'ר ראיין מקדונו.


יקבל שיחת טלפון מהסאנס? בלאט (צילום: gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי