הטרייד דד ליין: "שיקגו מנסה להיפטר מגאסול"

ימצא בית חדש? גאסול
ימצא בית חדש? גאסול | צילום: AFP

ההיט רוצים לחזק את הצבע, סקרמנטו חושקת בספולושה. הווארד והורפורד למיאמי?

(גודל טקסט)

יממה נותרה עד לתום חלון הטריידים ב-NBA שעתיד להינעל ביום חמישי הקרוב ב-22:00. אשתקד היה זה יום עמוס במיוחד בליגה הטובה בעולם, העונה בעיקר ישנן שמועות שעתידות להתעצם לקראת מועד הסיום. כל הדיווחים, השמועות ומה שמעניין עד לסיום החלון, כאן.

 

רשמי

 

ברוקלין נטס הגישה הצעה לשון מארק מהספרס להפוך לג'נרל מנג'ר של הקבוצה. הניו זילנדי שימש בשנים האחרונות כסגן הנשיא לענייני כדורסל בסן אנטוניו. במידה ויחתום בנטס, ההערכות הן שינסה להחתים את אטורה מסינה, עוזרו הראשי של גרג פופוביץ', למאמן הראשי.

 

 

בתוך כך, בעלי הקבוצה, מיכאיל פרוחורוב, פרסם מכתב שמופנה לאוהדי הנטס ולקח על עצמו אחריות מוחלטת לכישלון הקבוצה. "יש דברים שכסף לא יכול לקנות", כתב פרוחורוב, "זה הביא אותנו לפלייאוף שלוש שנים ברציפות אך לא הצלחנו לעשות את קפיצת המדרגה מעבר לכך. זה בסדר להודות בטעות כל עוד אתה לא מודה בתבוסה" סיכם הרוסי.

 

פרוחורוב. בסדר להודות בטעות (gettyimages)

 

שמועות

 

גוברים הדיווחים ששיקגו בולס מציעה לקבוצות רבות בליגה טרייד עבור פאו גאסול, שמסיים בקיץ את חוזהו. גם טאג' גיבסון מועמד לעזוב.

 

מיאמי מנסה נואשות לשדרג את עמדות הפנים שלה. על פי כל ההערכות בליגה ההיט לא מרוצים מחסן ווייטסייד שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ וכבר הגישו הצעות ליוסטון ואטלנטה. מיאמי רוצה להשיג את דוויט הווארד, אך הרוקטס מבקשים להוסיף לעסקה בחירת דראפט מהסיבוב הראשון אותה אין להיט. הטרייד היותר סביר עשוי להתבצע מול אטלנטה כאשר ההוקס יקבלו את ווייטסייד וגוראן דראגיץ' בעוד אל הורפורד וג'ף טיג יעשה את הדרך לפלורידה.

 

בשלב זה לא ברור אם ההוקס יסכימו לוותר על שחקנים בכירים, אך כנראה שכן ייוותרו על תאבו ספולושה בו מעוניינת סקרמנטו. הקינגס מעוניינים לשדרג את ההגנה שלהם בעמדות החוץ וככל הנראה יאלתו להיפר משתי בחירות דראפט בסיבוב השני.

 

טרייד שכן צפוי לקרות הוא זה שישלח את צ'נינג פריי לקליפרס, בעוד אורלנדו יקבלו בתמורה את לאנס סטיבנסון. המג'יק צפויים לשחרר את הגארד באופן מיידי.

 

ספולושה. יעבור לבירת קליפורניה? (AFP)

 

מינסוטה מנסה להיפטר מהגארד קווין מרטין, אך בשלב זה אין קבוצות מעוניינות, בעיקר בשל העובדה שהוא מחזיק בחוזה בשווי 7 מיליון דולר לעונה הבאה.

 

מילווקי מעוניינת לסיים את ההתקשרות עם מייקל קרטר-וויליאמס שהגיע לפני שנה בדיוק והציעה אותו ליוסטון בתמורה לטיי לאוסון. כמו כן, המאמן ג'ייסון קיד מעוניין להשיג את ריקי רוביו, אך ככל הנראה לא יוכל לעשות זאת עד הקיץ.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי