וושינגטון קיבלה את מוריס, קליבלנד את פריי

מוריס. קיבל את מבוקשו
מוריס. קיבל את מבוקשו | צילום: AFP

טרייד דד ליין: יוסטון שלחה לדטרויט את תורנטון ומוטיונאס, הווארד נשאר

(גודל טקסט)

חלון הטריידים ב-NBA ננעל. אשתקד היה זה יום עמוס במיוחד בליגה הטובה בעולם, העונה בעיקר בעיקר היו שמועות שלא התממשו, אך גם הפעם היה לנו יום עמוס, גם אם נטול שמות גדולים.

 

רשמי

לאחר מספר רב של שיחות, פיניקס שלחה את מרקיף מוריס לוושינגטון בתמורה לדג'ואן בלייר, קריס האמפריס ובחירת סיבוב ראשון מוגנת.

 

יוסטון שלחה את דונטאס מוטיונאס ומרכוס תורנטון לדטרויט בתמורה לג'ואל אנתוני ובחירת דראפט מוגנת (טופ 8) בסיבוב הראשון של דראפט 2016. מאוחר יותר שלחו הרוקטס את אנתוני לפילדלפיה בתוספת בחירת סיבוב שני בתמורה לטרייד אקספנשן. בתוך כך, הרוקטס הצהירו שדווייט הווארד נשאר בקבוצה. 

 

 

טרייד משולש: קליבלנד קיבלה את צ'נינג פריי ושלחה את אנדרסון ורז'או לפורטלנד שתעביר בחירת סיבוב שני לאורלנדו. הבלייזרס יקבלו גם את בחירת הסיבוב הראשון של הקאבס בדראפט 2018.

לאנס סטיבנסון נשלח מהקליפרס לממפיס בתמורה לג'ף גרין.

פריי. ישדרג את התקפת קליבלנד? (gettyimages)

 

אוקלהומה סיטי תשלח את די. ג'יי. אוגוסטין, סטיב נובאק ושתי בחירות דראפט מהסיבוב השני לדנבר ותקבל בתמורה את רנדי פוי.

 

מיאמי שלחה שלחה את בראיין רוברטס ובחירת דראפט בסיבוב השני לפורטלנד במטרה לרדת מתחת לתקרת מס המותרות. מוקדם יותר היא שלחה את ג'רנל סטוקס לניו אורלינס ויקבלו בתמורה בחירת סיבוב שני, ככל הנראה מוגנת. הם יחסכו בסה"כ כ-6 מיליון דולר.

 

אטלנטה שלחה את שלווין מאק ליוטה בתמורה לבחירת סיבוב שני, היא מצאה לו מחליף באופן מיידי כאשר קיבלה את קפטן שיקאגו, קירק היינריך בתמורה לבחירת סיבוב שני.

שמועות

הקבוצה האגרסיבית ביותר בשוק ההעברות היא סקרמנטו. הקינגס מעוניינים בפאו גאסול משיקאגו, ועל פי הדיווחים הקבוצות כבר סיכמו על הפרטים, כשהספרדי יעבור עם טוני סנל בתמורה לבן מקלמור, קוסטה קופוס ובחירת הדראפט של הקבוצה מבירת קליפורניה. עם זאת, הטרייד דרש אישור של פילדלפיה משום שעליה לוותר על הזכות להחליף את בחירת הדראפט שלה עם סקרמנטו, זכות עליה לא הסכימה לוותר. כמו כן, שיקאגו פנו אל המג'יק במטרה לקבל את שאבז נאפייר אך לא הספיקו לבצע את המהלך.

 

גאסול. נשאר בעיר הרוחות (gettyimages)

מילווקי ניסתה להשיג את ריקי רוביו ממינסוטה, אך לטענת גורמים בהנהלת הטימברוולבס, לא היו מוכנים להציע תמורה הולמת עבורו. 

בוסטון מעוניינת להתחזק בעמדות הפנים והתעניינה לגבי אל הורפורד מאטלנטה ובדווייט הווארד מיוסטון, אך על פי גורמים בליגה "לא מוכנה להציע את הסכום הנדרש".

 

ג'ו ג'ונסון מסרב בשלב זה להצעתה של ברוקלין לקנות את חוזהו. הוא מרוויח השנה כ-23 מיליון דולר והיו שמועות כי יבקש להצטרף לקבוצת פלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי