לקראת הדד-ליין: האריס לדטרויט, ג'נינגס במג'יק

הווארד. איפה ההבטחה שהיתה לפני כמה שנים?
הווארד. איפה ההבטחה שהיתה לפני כמה שנים? | צילום: Gettyimages

הווארד עשוי לעבור לשארלוט. וגם: בלייק גריפין יפרד מהקליפרס? הכל כאן

(גודל טקסט)

יומיים נותרו עד לתום חלון הטריידים ב-NBA שעתיד להינהל ביום חמישי הקרוב ב-22:00. אשתקד היה זה יום עמוס במיוחד בליגה הטובה בעולם, העונה בעיקר ישנן שמועות שעתידות להתעצמם לקראת הגונג. כל הדיווחים, השמועות ומה שמעניין עד לסיום החלון.

 

 

רשמי

דטרויט ואורלנדו ביצעו טרייד בו נשלח טוביאס האריס אל עיר המכוניות, בעוד ברנדון ג'נינגס וארסאן איליאסובה יחליפו אותו בפלורידה.

 

 

Pistons acquire Tobias Harris from the Magic in exchange for Brandon Jennings and Ersan Ilyasova. https://t.co/XrjVQai5tS

— NBA on ESPN (@ESPNNBA) February 16, 2016

 

הגארד קורטני לי עזב את ממפיס אחרי שנתיים והצטרף לשארלוט הורנטס. לי בן ה-30 מחזיק חוזה רק עד הקיץ כך שההורנטס יוכלו לשחררו בתום העונה.

 

שמועות

ניו אורלינס פליקאנס מנסה להשיג טרייד איכותי עבור הפורוורד ראיין אנדרסון. אחד הניסיונות היה לשלוח אותו לוושינגטון, אך הוויזארדס לא ממש ששים לקבלו מאחר ויהפוך לשחקן חופשי בקיץ והרצון של החבורה מבירת ארצות הברית הוא להילחם בקיץ על קווין דוראנט. שם שעלה כאופציה למעבר לפליקאנס הוא זה של גרג מונרו, הסנטר של מילווקי שרק השנה עבר לבאקס מדטרויט ומציג עונה לא רעה בכלל. בתוך כך, מי שנראית כמועמדת הגדולה לקלוט את אנדרסון היא דטרויט, שמאמנה סטן ואן גנדי הביא אותו לאורלנד, הם יהיו מוכנים לוותר על בחירת סיבוב ראשון במטרה לקבל אותו.

 

לצד הדיווחים שסקרמנטו לא תבצע עסקאות עד הקיץ, מספר קבוצות ממשיכות להתעניין בבן מקלמור, רודי גיי ומרקו בלינלי .

 

שיקגו וטורונטו רוקמות עסקה בה יישלח הפורוורד טאג' גיבסון לקנדה בתמורה לפטריק פטרסון כאשר הבולס יחסכו לא מעט בתקרת השכר במקרה זה.

 

 

Kings make Rudy Gay, Marco Belinelli and Ben McLemore available in trade talks. https://t.co/urB3vhUiM8pic.twitter.com/NFfsIDZkzr

— HoopsHype (@hoopshype) February 16, 2016

 

האם בלייק גריפין ימצא עצמו ביעד חדש? ב-ESPN מדווחים כי הפורוורד של הקליפרס מוכנים לוותר על אחד הכוכבים שלהם, כמובן בהתאם להצעה נכונה. במקביל, הצהיר דוק ריברס כי למרות השמועות הוא לא מתכוון לוותר עליו, האם זאת רק טקטיקה של מו"מ? בתוך כך, הקליפרס ואורלנדו קרובים לסיכום העסקה על העברתו של  צ'נינג פריי

עוד סנטר גדול שעשוי לעבור יעד הוא דווייט הווארד. שארלוט הורנטס מגששת בנוגע לטרייד עם יוסטון על "סופרמן". לעת עתה אין סיכום.

 

קליבלנד צפויה להיפרד מאימאן שאמפרט המאכזב כשייתכן וזה ימצא עצמו בסקרמנטו בתמורה לקוסטה קופוס היווני. גם קייל קורבר על הכוונת של הקאבס.

 


טאג' גיבסון. ינדוד לקנדה? (AFP)

 

מינסוטה אמרה "לא" לכל הצעות הטריידים שהגישו לה על ריקי רוביו. עם זאת, הם לא שוללים להיפרד את הרכז במהלך הקיץ.

 

מילווקי מוכנה לוותר על מייקל קרטר-וויליאמס, אותו רכשו רק בשנה שעברה, והם מציעים אותו לקבוצות בליגה.

 

פיניקס החליטה להעהעתר לבקשתו של מרקיף מוריס לעזוב את הקבוצה, אך היא דורשת עבורו בחירת סיבוב ראשון בנוסף לשחקן נוסף, סכום שקשה להאמין שישלמו עבורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי