קרב אקדוחנים: יוסטון ניצחה את דאלאס 128:130

הארדן. הוכיח שהוא ראוי לתואר ה-MVP
הארדן. הוכיח שהוא ראוי לתואר ה-MVP | צילום: Gettyimages

הרוקטס עלו ליתרון 0:3 בסדרה בזכות 42 נק' של הארדן. הספרס ביתרון 1:2

(גודל טקסט)

פלייאוף ה-NBA ממשיך לספק לנו משחקים גדולים והלילה קיבלנו את אחד המלהיבים שבהם, כשיוסטון גברה על דאלאס 128:130 בדרבי טקסני, שהזכיר יותר קרוב אקדוחנים מהמערב הפרוע.

 

ג'יימס הארדן הוכיח הלילה שהוא בהחלט מועמד לגיטימי לתואר ה-MVP לאחר שקלע שיא קריירה של 42 נקודות והעלה את קבוצתו ליתרון 0:3 בסדרה. הוא נעזר בערב של דוויט הווארד הישן והטוב שקטף 26 ריבאונדים. בצד השני מונטה אליס ודריק נוביצקי (34 נק' כ"א), כפו קצב רצחני שהוכיח ששתי הקבוצות בהחלט ראויות למעמד הזה.

 

 

לאחר השעייתו של רייג'ון רונדו ושני ההפסדים בחוץ, המאבס היו חייבים לשנות משהו במשחק שלהם, אך למרות המשחק הנפלא של אליס הוא החטיא בשניות הסיום את הזריקה שהיתה יכולה לסדר לקבוצתו ניצחון וכעת קבוצתו רחוקה רק משחק אחד מהדחה.

 

 

אליס. משחק נפלא שלו לא הספיק (gettyimages)

 

 

 סן אנטוניו – לוס אנג'לס קליפרס 73:100

 

 

לאחר המשחק הראשון בו הביסו שחקניו של דוק ריברס את אלה של פופוביץ' היוצרות החלו להתהפך. במשחק השני הספרס כבר ניצחו לאחר הארכה והלילה (שבת) הם החזירו לקליפרס מנה אחת אפיים, כשניצחו 73:100, ועלו ליתרון 1:2 בסדרה.

 

קוואי לאונרד היה נפלא בשני צדי המגרש וקלע 32 נקודות באחוזים מצוינים, כשסן אנטוניו גומר את הסיפור כבר ברבע השלישי לאחר שהיתרון כבר צמח ל-30 נק' הפרש.

 

טוני פארקר המשיך ביכולת החלשה שלו עם 6 נקודות בלבד, אך ביכולת כזאת של יתר החברים אולי זה לא כל כך משנה. בלייק גריפין הוביל את רשימת קלעי המפסידה עם 14 נק'.

 

 

לאונרד. ממשיך להוכיח שהוא ראוי לחוזה מקסימום (gettyimages)

 

 

וושינגטון – טורונטו 99:106

 

טורונטו ניסתה הלילה להחזיר מעט מהכבוד האבוד שלה, לאחר שני הפסדי בית רצופים, אך לוושינגטון היו תכוניות אחרות והם עלו ליתרון 0:3 בסדרה לאחר ניצחון 99:106.

 

ג'ון וול נתן עוד הצגה, עם 19 נקודות ו-15 אסיסטים, וקירב את הוויזרדס לחצי גמר המזרח ומפגש צפוי מול אטלנטה. מרצ'ין גורטאט סייע עם 24 נק' ו-15 ריבאונדים. דמאר דרוזן קלע 32 נק' שלא הספיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי