אוקלהומה סיטי פיטרה את מאמנה, סקוט ברוקס

| צילום: Gettyimages

הת'אנדר סיימו את הקשר לאחר שבע שנים. אולי ודונובן מועמדים להחליפו

(גודל טקסט)

אוקלהומה סיטי החליטה לפטר הערב (רביעי) את מאמנה בשבע השנים האחרונות, סקוט ברוקס, לאחר שהקבוצה החמיצה את הפלייאוף לראשונה זה שש שנים.

 

ברוקס סבל השנה ממכת פציעות שפקדה את הקבוצה, שה-MVP של 2014 קווין דוראנט, מופיע רק ל-27 משחקים. ראסל ווסטברוק החמיץ 15 וסרג' איבקה לא שיחק ב-18 האחרונים.

 

 

 

ההערכות מדברות על כך שההחלטה להיפרד מברוקס לא היתה בשל העונה האחרונה, אלא בהסתכלות על העתיד, ובמיוחד על קיץ 2016 אז יהפוך דוראנט לשחקן חופשי. למרות שהיה אהוב בקרב שחקני הקבוצה, נשמעו קריאות גוברות והולכות, להחליף אותו משום שהוא הגיע לתקרת הזכוכית שלו והקבוצה צריכה מאמן אחר שיוביל אותה לאליפות. שני המועמדים המובילים להחליפו הם בילי דונובן וקווין אולי מהמכללות.

 

 

דונובן, מאמנה של אוניברסיטת פלורידה, כבר חתם בעבר באורלנדו מג'יק רק כדי לשנות את דעתו יממה לאחר מכן. הוא הצהיר בסיום העונה הנוכחית שכעת הוא מוכן לעשות את המעבר לליגה הטובה בעולם. בין השחקנים שאימן ניתן לכלול את ג'ואקים נואה, אל הורפורד וקורי ברואר, איתם זכה בשתי אליפויות רצופות.

 

אולי, שזכור מימיו כשחקן בקונטיקט לצידו של דורון שפר, החליף את ג'ים קלהון לפני שלוש שנים וכבר הצליח לזכות באליפות בעונה שעברה. השנה לאחר עזיבת השחקנים המובילים הוא לא הצליח להעפיל לטורניר הראשי. ברזומה שלו ניתן למצוא עונה בה שיחק עם דוראנט בת'אנדר.

 

אולי ודונובן. המועמדים המובילים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי