0:3 לגולדן סטייט על יוסטון. 40 נק' לקרי

קרי. עשה ככל העולה על רוחו
קרי. עשה ככל העולה על רוחו | צילום: AFP

הווריורס הביסו 80:115 את הרוקטס, הרכז קבע שיא שלשות חדש בפלייאוף

(גודל טקסט)

סטפן קרי, ה-MVP של העונה הסדירה, בלתי ניתן לעצירה – אחרת איך אפשר להסביר עוד תצוגה משובחת שלו ושל חבריו לגולדן סטייט ווריורס, שבמשחק החוץ הראשון שלהם בסדרת גמר המערב הביסו 80:115 את יוסטון רוקטס ועלו ל-0:3 מוחץ בסדרה.

 

הרכז קלע הלילה (בין שבת לראשון) 40 נקודות והגיע ל-59 שלשות במהלך משחקי הפלייאוף והרי שזהו שיא חדש שנשבר לאחר שעקף בשלשה אחת את השיאן עד היום, רג'י מילר. בין שני לשלישי גולדן סטייט תוכל להשלים סוויפ מול הארדן וחבריו ליוסטון – ואם תעשה זאת תזכה באליפות המערב ותחכה ליריבה מן המזרח, בין אם אטלנטה הוקס או שיהיו אלה קליבלנד קבאלירס שנמצאים ביתרון 0:2 לקראת המשחק השלישי הלילה.

 

 

בחזרה למערב. בניגוד לשני המשחקים הקודמים בין השתיים שהיו צמודים, הפעם גולדן סטייט לא חיכתה כדי לפתוח מבערים. הצהובים הגדילו את הפער ככל שנקפו הדקות ומן העבר השני היה זה ג'יימס הארדן, כוכב יוסטון שדייק פעם אחת בלבד מהשדה עד המחצית – ובהפסקה התוצאה הייתה 37:62 לגולדן סטייט.

 

 

הקצב של גולדן סטייט ושל סטפ קרי בפרט רק הלך וגבר ובסיום הרבע השלישי היתרון כבר חצה את רף 30 הנקודות, וגם כשבמהלך הרבע הרביעי הצליחו הרוקטס לנגוס בפער העצום, קליי תומפסון הצטרף לחגיגה מחוץ לקשת לצד קרי והשניים חתמו את תוצאת המשחק. 80:115 אדיר לגולדן סטייט.

 

כאמור היה זה סטפן קרי שהצטיין בגולדן סטייט עם 40 נקודות, ולצדו בלטו קליי תומפסון ודריימונד גרין שקלעו 17 נקודות כ"א. ג'יימס הארדן היה הקלע הבולט ביוסטון סיים עם 17 נקודות בלבד ואחוזים נוראים (3 מ-16 מהשדה). ג'וש סמית' תרם 16 נקודות ודווייט הווארד שהיה בספק למשחק קלע 14 וקטף 14 כדורים חוזרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי