אטלנטה השוותה ל-1:1, ממפיס ניצחה בגולדן סטייט

מילסאפ מתעופף לעבר השוויון בסדרה
מילסאפ מתעופף לעבר השוויון בסדרה | צילום: AFP

90:106 להוקס על וושינגטון ללא וול, הגריזליס השוו את הסדרה עם 90:97

(גודל טקסט)

אין יותר קבוצות מושלמות בפלייאוף. אטלנטה הוקס הצליחה לעצור את רצף חמשת הניצחונות של וושינגטון וויזארדס והלילה (בין שלישי לרביעי) השוותה את הסדרה ל-1:1 בזכות 90:106 במשחק השני בין השתיים בחצי גמר המזרח. קבוצה נוספת, רק הפוך, היא גולדן סטייט – שנכנעה הבוקר 97:90 לממפיס, איבדה את הביתיות וגם היא ב-1:1 בסדרה מול הגריזליס. 

 

הוויזארדס גנבו את הביתיות כבר במשחק הראשון בסדרה מול אטלנטה, שכעת עוברת לוושינגטון שם יערכו שני המשחקים הבאים. הלילה שיחקו הוויזארדס ללא ג'ון וול הפצוע, חיסרון משמעותי שהשפעתו על הקבוצה ניכרה. רמון שסנס קלע 21 ובלט בשורות הקבוצה וכן ברדלי ביל שהוסיף 20 נקודות. פול פירס קלע 15 ודייק בחמש שלשות משמונה ניסיונות.

 

 

את קלעי אטלנטה ההוקס הוביל דמארי קארול עם 22 נקודות, בעוד משחק מצוין, כשאל הורפורד ופול מילסאפ תרמו 18 נקודות כ"א. קייל קורבר קלע שלשה אחת בלבד במחצית הראשונה, אבל ברבע האחרון ניפץ את חלומות האורחת לחזור למשחק עם שתי שלשות במאני-טיים וסיים בסך הכול עם 12 נקודות. היה זה הפסדה הראשון של וושינגטון בפלייאוף.

 

קארבר. איפס את הידית במחצית השנייה (Gettyimages)

 

גולדן סטייט ווריורס – ממפיס גריזלס 97:90

 

ממפיס השיגה הבוקר (רביעי) ניצחון יוקרתי 90:97 על גולדן סטייט ואיזנה גם היא את הסדרה ביניהן ל-1:1, שעה קלה לאחר שסטפן קרי עלה לפרקט לקול תשואות מהיציעים והניף את גביע ה-MVP.

 

מייק קונלי, שהחמיץ את המשחק הראשון, חזר לפרקט והצטיין בשורות האורחת. הוא הוביל את הגריזליס לניצחון עם 22 נקודות עם אחוזים פנטסטיים (50 אחוז מהשלוש, 8 מ-12 מהשדה). מארק גאסול ולי קלעו 15 נק' כ"א.

 

בנוגע ל-MVP, סטפן קרי, הוא קלע 19 נקודות בלבד ומהשלוש הוא דייק פעמיים בלבד מתוך 11 ניסיונות. קליי תומפסון תרם 13 נקודות. גם כאן, הסדרה כעת עוברת לממפיס שלזכותה יתרון הביתיות מעתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי