גרג מונרו סגר במילווקי, אארון אפללו בניקס

מונרו. אבני הדומינו מתחילות ליפול
מונרו. אבני הדומינו מתחילות ליפול | צילום: Gettyimages

הבאקס ישלמו 50 מיליון דולר לשלוש שנים. דייויד לי יחזור לניו יורק?

(גודל טקסט)

שוק ההעברות ב-NBA הבטיח להיות השנה חם מתמיד והוא ממשיך לקיים בכל יום שעובר. לאחר שאנתוני דייויס חתם על חוזה הגדול בתולדות הליגה וקווין לאב בחר להישאר בקליבלנד העניים נשואות אל השחקנים הגדולים הנותרים שיכולים להשפיע על מאזן הכוחות בליגה.

 

השחקן הבכיר ביותר שבחר לעבור היום (חמישי) קבוצה הוא גרג מונרו, שככל הנראה יחתום במילווקי לשלוש שנים תמורת 50 מיליון דולר. הסיכום הזה מפתיע משום שהוא קושר נמרצות בימים האחרונים לפורטלנד כמחליף של למרכוס אולדריג' – שנפגש היום עם טורנטו אך כנראה לא יחתום בקבוצה. הבלייזרס כנראה הבינו שלא יחתימו שם גדול והלכו על אד דייויס הסולידי, שיחתום על חוזה בשווי 20 מיליון דולר לשלוש שנים. 

 

גם הניקס היום פעילים בשוק ההעברות כשסיכמו עם אארון אפללו על חוזה לשנתיים בשווי 16 מיליון דולר. עוד מהניקס, לאחר שהבינו שכנראה לא יצליחו למשוך את אולדריג' או מארק גאסול לתפוח הגדול, הם כנראה יבחרו להציע חוזה לסנטר אנס קאנטר. עם זאת, הטורקי הוא שחקן חופשי מוגבל וליטוה יש זכות להשוות כל הצעה שתינתן לו. אופציה נוספת היא טרייד עם גולדן סטייט שיחזיר לקבוצה את דייויד לי, שאיבד את מקומו ברוטציה של סטיב קר.

 

 

גאסול עצמו סגר את הפרטים מול ממפיס וככל הנראה יחתום על חוזה בשווי 108 מיליון דולר לחמש שנים. במקביל מנסים הגריזליס להחתים את הרכז מו וויליאמס שיקבל חוזה לשלוש או ארבע שנים.

 

טים דאנקן הודיע שיחזור לעונת 2015/16. עדיין לא ברור על איזה חוזה יחתום הסנטר הותיק, אך ככל הנראה הוא ימתין עד שסן אנטוניו יסיימו להחתים את יתר השחקנים, במטרה לאפשר להם גמישות רבה יותר.

דיאנדרה ג'ורדן צפוי להיפגש היום עם ראשי הקליפרס והניקס, שלאחריהן יקבל החלטה היכן ישחק בעונה הבאה. כרגע הסנטר נוטה להישאר בלוס אנג'לס, אך גם דאלאס חזק בתמונה. המאבריקס בהחלט בונים על הגעתו של ג'ורדן, אך כבר התחילו לדבר עם אינדיאנה על טרייד שישלח אליהם את רוי היברט.

 

 

עוד שם שמתחמם בימים האחרונים הוא ווסלי מת'יוס שנפגש היום עם ראשי סקרמנטו. הוא מבוקש גם בדאלאס וטורנטו  ולא צפוי להמשיך בפורטלנד. כזכור, הקינגס ביצעו היום טרייד שפינה להם מקום מתחת לתקרת השכר, כנראה במטרה להחתים את רג'ון רונדו, שייפגש איתם מחר.

 

אחד מבעלי הפועל ירושלים, אמרה סטודמאייר, נחשב בחוגים מסוימים בליגה כ"שחקן גמור", אך היום נפוצו דיווחים כי הקליפרס יהיו מעוניינים להחתים את השחקן על חוזה מינימום.

 

פיניקס שלחה בטרייד לדטרויט את מרכוס מוריס, במטרה לפנות מקום מתחת לתקרת השכר. הסאנס יקבלו בתמורה בחירת דראפט סיבוב שני ב-2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי