מי המאמן היחיד שלא היה מתחלף עם בלאט?

בלאט. מסתבר שלא כולם רוצים להתחלף איתו
בלאט. מסתבר שלא כולם רוצים להתחלף איתו | צילום: AFP

רץ ברשת: הטראש-טוק של קרי, המחמאות של ג'יימס והחשיפה שכולם חיכו לה

(גודל טקסט)

סדרת גמר ה-NBA תתחיל הלילה (04:10) וספורט1 ירכז עבורכם, דקה אחרי דקה, את כל הציטוטים, ההערכות, החדשות וההכנות האחרונות לקראת המשחק הראשון.

 

22:41

במזרח קליבלנד היא האלופה הבלתי מעורערת, אך בגמר ה-NBA, הפייבוריטים לזכייה עפ"י סוכנויות ההימורים הם גולדן סטייט בשישה משחקים. לברון ג'יימס, אחד שלא רגיל להיות בעמדת האנדרדוג, בחר שלא להסכים איתם:

22:02

סדרת גמר ה-NBA תגיע כנראה לרייטינג שיא בישראל, אך גם בארה"ב היא מעוררת באזז. אתר המכירות "טיקטמאסטר", שאחראי להפצת הכרטיסים של הווריירס, פרסם כי המחיר הממוצע לכרטיס במכירה חוזרת עומד על 1,023 דולרים.

 

לעומת זאת, האתר המתחרה, "סטאב האב" פרסם כי הסכום גבוה יותר ועומד על 1,535 דולרים. פי שלוש מהמחיר בו נמכרו הכרטיסים בשנה שעברה. השיא הקודם באתר עמד על 665 דולר ונקבע בסדרה בין מיאמי לאוקלהומה סיטי ב-2012.

 

21:34

בשורות רעות לאוהדי קליבלנד. קליי תומפסון, שסבל מזעזוע מוח, טוען שהוא יגיע בכושר מלא לסדרת הגמר: "ערכתי אימון מלא ביומיים האחרונים, אני מרגיש נפלא".

 

אתר ה-NBA ערך השוואה בין לברון ג'יימס לבין האריסון בארנס, שאמור לשמור עליו במהלך הסדרה:

 

19:21

ג'ון קאליפרי הוביל את קנטאקי לעונה של 38 ניצחונות והופעה בפיינל-פור המכללות, אך ברקע עדיין מהדהדת ההחלטה לא לקחת את משרת האימון בקליבלנד, שסללה את הדרך עבור דייויד בלאט. "לא. אין חרטות", אומר קאליפרי ערב סדרת הגמר. "ההחלטה שלי היתה בגלל השחקנים שלי שהחליטו לחזור לשנה נוספת. לא הייתי יכול להפנות להם את הגב". על פי ההערכות, הוא ויתר על חוזה של 80 מיליון דולר ל-10 שנים.

 

 

ג'יי. אר. סמית' הגיע לקליבלנד בינואר, ביחד עם אימן שאמפרט, בטרייד מהניקס ששינה את העונה של הקאבס. עם זאת, הטרייד הציל גם את העונה שלו: "הרגשתי לא רצוי בניו יורק. הרגשתי שהם רק רוצים להיפטר ממני כדי לא לשלם את המשכורת שלי. בהחלט הייתי 'השחקן הנוסף' בטרייד הזה".

 

"כל החוויה הזאת היא סוריאליסטית", המשיך סמית'. "לעבור מהקבוצה הגרועה בליגה, לטובה ביותר זאת פשוט לא יאמן. תמיד אומרים לך לעשות את הטוב ביותר מכל סיטואציה, אבל זה פשוט חלום".

18:44

לברון ג'יימס מחלק מחמאות לסטף קרי, אבל גם לחברו לקבוצה, קיירי ארווינג: "השליטה שלהם בכדור היא מהטובות בהיסטוריה. היכולת שלהם לייצר קליעה מהכדרור, היא מדהימה, הם יכולים לייצר סל בכל רגע נתון. המהירות שלהם, היכולת להכתיב את הקצב ולשחרר כדור במהירות בהחלט ממקמת אותם גבוה מאד ברשימה".

 

לא פחות חשוב: לברון ג'יימס וסטף קרי חשפו את הנעליים איתם ישחקו בסדרת הגמר

 

18:13

סטף קרי בטראש-טוק עם אוהדי קליבלנד: "לא רוצה לזלזל בלברון, אבל אני רוצה להיות הראשון שמביא אליפות לאוהיו". כזכור, עיר הולדתו של קרי היא אקרון, בדיוק כמו ג'יימס:

 

 

ESPN מסמנים את אימן שאמפרט כאקס-פקטור של קליבלנד

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי