"זה היה כבוד גדול לצפות במשחק של ג'יימס הלילה"

ג'יימס. גורם לאחרים לשחק טוב יותר
ג'יימס. גורם לאחרים לשחק טוב יותר | צילום: AFP

בקליבלנד לא נרגעים מהמשחק של המלך. בלאט: "נגמרו לי הסופרלטיבים"

(גודל טקסט)

קליבלנד עלתה היום (שבת) ליתרון 0:2 מול אטלנטה, לאחר שני ניצחונות חוץ, ולדעת רבים היא נמצאת כבר עם רגל וחצי בגמר ה-NBA. מי שלא מסכים עם הקביעה הזאת הוא  קנט בזמור מההוקס שטען לאחר המשחק: "אנחנו עדיין הקבוצה הטובה יותר".

 

הגארד המחליף עדיין מרגיש בטוח לגבי הסיכויים של קבוצתו מול הקאבס: "ניצחנו אותם שלוש פעמים בעונה הסדירה, אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה, פשוט עוד לא הראנו את זה. הצד החיובי במצב שלנו, זה שהסדרה עוד לא נגמרה. נהיה חייבים לשחק 'כועסים' בקליבלנד. הם ניצחו אותנו בשני משחקי הבית שלנו, אין סיבה שלא נעשה להם את אותו הדבר".

 

בזמור קלע הלילה רק שבע נקודות ב-12 דקות, אך צפוי לשחק יותר במשחק השלישי לאחר שהלילה קייל קורבר סובב את הקרסול ולא חזר למשחק. קורבר צפוי לערוך מחר בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה. כזכור, שחקן הכנף השני של אטלנטה, דמארה קארול, נפצע במשחק הראשון אך הפתיע את כולם כשעלה הלילה בחמישייה.

 

קורבר. בספק למשחק השלישי (AFP)

 

בצד השני היו עסוקים במחמאות לכוכב המשחק, לברון ג'יימס: "נגמרו לי כבר הסופרלטיבים להגיד עליו" אמר דייויד בלאט. "אני אתן לכם לחשוב על משהו, לכם יש ניסיון גדול יותר בכתיבה". גם מנכ"ל הקבוצה, דייויד גריפין, נותר ללא מילים: "זה היה כבוד גדול לצפות במשחק שלו היום. זה היה המשחק הטוב ביותר שאני ראיתי שלו"

 

"לשחק עם שחקן כזה מעלה את רמת המשחק שלך" אמר טריסטן תומפסון בסיום. "הוא גורם לך להיראות טוב יותר בכל פעם שאתה עולה על המגרש ורואים את זה". ג'יימס עצמו הסכים את תומפסון: "אני שואף לתת לחברים שלי את הביטחון להצליח. אני מנסה למסור להם את הכדור בדיוק בנקודה הנכונה בה הם צריכים להיות".

 

בלאט הוסיף: "חלק ממה שהוא עושה זאת היכולת של השחקנים האחרים שלנו להגיב בצורה הנכונה. אין ספק שהגדולה שלו ניכרת, אבל בלי צוות מסייע היה לו הרבה יותר קשה לעשות את זה".

 

בלאט. נגמרו לו המילים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי