אלופה בצרות: סן אנטוניו הובסה מול ל.א קליפרס

פארקר מול פול. הספרס כבר לא נראים פייבוריטים
פארקר מול פול. הספרס כבר לא נראים פייבוריטים | צילום: Gettyimages

פול קלע 32 בניצחון 92:107. ההוקס עלו ל-0:1, ממפיס טיילה מול פורטלנד

(גודל טקסט)

המשחק הראשון בכל סדרות הפלייאוף מאחורינו, ופרט לטורונטו, כל הקבוצות הביתיות עלו ליתרון 0:1. אלופת האן.בי.אי, סן אנטוניו, נחשבת על ידי רבים למועמדת המובילה לזכייה נוספת, אבל את הפלייאוף היא פתחה ברגל שמאל עם תבוסה 107:92 ללוס אנג'לס קליפרס.

 

הספרס איבדו את יתרון הביתיות במערב הצפוף ממש בליל הסיום של העונה הרגילה ולא ממש עמדו בקצב של הקליפרס לפנות בוקר (שני). כריס פול פתח את הפלייאוף שאמור לשדרג אותו עם הצגה של 32 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, בלייק גריפין הוסיף 26 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וג'מאל קרופורד תרם 17 מהספסל.

 

 

הספרס קלעו באחוזים רעים מכל הטווחים (37% מהשדה, 30% לשלוש ו-54% מהקו), סבלו מערב בינוני מאוד של טים דאנקן (11 נקודות ו-11 ריבאונדים) וטוני פארקר (10 נקודות עם אסיסט בודד) ופיגרו בפער דו-ספרתי לאורך רוב הערב. מצד שני, שלוש פעמים בעבר הם זכו באליפות אחרי שנוצחו במשחק פתיחת הפלייאוף, כך שמוקדם כמובן להספיד אותם.

 

 

 

מוליכת המזרח אטלנטה עלתה ל-0:1 צפוי על ברוקלין עם ניצחון 92:99, אבל זה ממש לא בא בקלות. ההוקס נראים אחרי השיא, אבל למזלם קשה להאמין שהנטס ימנעו מהם עלייה לשלב הבא. קייל קורבר קלע 21 נקודות וחמש שלשות למנצחים, ג'ף טיג ודמארה קארול הוסיפו 17 כ"א. ג'ו ג'ונסון וברוק לופז (14 ריבאונדים) הובילו את האורחים עם 17 לבן אדם.

 

 

 

פורטלנד סיימה אמנם רביעית במערב, אבל לאחרונה נראית לא שייכת והלילה היא לא הקשתה במיוחד על ממפיס, שטיילה לניצחון 86:100. בנו אודריך הוותיק הצטיין עם 20 נקודות ושבעה אסיסטים עבור הגריזליס, זאק רונדולף ומייק קונלי הוסיפו 16 כ"א. למרכוס אולדרידג' היה נקודת האור היחידה של הבלייזרס עם 32 נקודות, 14 ריבאונדים ו-4 חסימות, דמיאן לילארד נעצר על 14 נקודות ב-5 מ-21 מהשדה, כולל שש החטאות מעבר לקשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי