8 שלשות של קרי העלו את הווריורס לגמר המערב

קרי. MVP אמיתי
קרי. MVP אמיתי | צילום: AFP

הוביל את גולדן סטייט לניצחון 95:108 על ממפיס. אטלנטה בגמר המזרח

(גודל טקסט)

הרבה מים זרמו במרץ סן פרנסיסקו מאז העפילה גולדן סטייט לגמר המערב ב-1975, אז זה נגמר בתואר. הלילה (שבת) הם עשו את זה שוב כשגברו על ממפיס 95:108 וניצחו 2:4 בסדרה.

 

הגריזליס לא יכלו לערב קליעה משוגע של סטף קרי שצלף 32 נקודות (ו-10 אסיסטים) ושמונה שלשות, אחת מהן משלושת רבעי המגרש בסוף הרבע השלישי, שסימנה את הערב כולו. זה היה ניצחונם השלישי ברציפות של הווריורס, שאיבדו את הביתיות בפתיחת הסדרה וכבר היו בפיגור 2:1. הם כעת יחכו למנצחת בין יוסטון ללוס אנג'לס קליפרס.

 

קליי תומפסון הוסיף 20 נקודות משלו, כשדריימון גרין מספק דאבל דאבל של 16 נק' ו-12 ריבאונדים. מארק גאסול הצטיין בשורות המפסידים עם 21 נק' ו-15 ריב'.

 

קרי וגרין. ימשיכו עד הגמר? (AFP)

 

האמת העירומה: אטלנטה העפילה לגמר המזרח

 

קורבר. חוגג עלייה לגמר המזרח (AFP)

 

פול פירס הוכיח בפלייאוף הזה שהוא אכן קורץ מחומר של אלופים. אבל הלילה "הגיל עשה את שלו", כשהוא איחר בעשירית אחת ושל השיוויון שלו בוטל, ההוקס ניצחו בוושינגטון 91:94, וסגרו את הסיפור עם 2:4 בסדרה.

 

אל הורפורד נשלח אל הקו החטיא את הזריקה הראשונה ונתון תקווה לקהל המקומי. הוויזרדס סירטטו תרגיל שיועד לג'ון וול אך הרכז הסתבך ומסר לפירס (4 נק' באחוזים רעים) שקלע בסיבוב מעל שני שחקנים והקפיץ את האוהדים באוויר. השופטים אישרו בתחילה את הסל אך ביטלו אותו דקה מאוחר יותר לאחר בדיקה חוזרת של המצלמות.

 

דמרה קרול (25 נק') הוביל את רשימה של שלושה שחקנים שקלעו מעל 20 נקודות בשורות המנצחים, כשאליו מצטרפים פול מילסאפ וג'ף טיג עם 20 כ"א. ברדלי ביל בלט בשורות המפסידים עם 29, כשוול הוסיף 20 משלו.

 

פירס. סיום עונה מאכזב (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי