דיווח: בעלי סקרמנטו לא יסכים להעביר את קאזינס

| צילום: Gettyimages

רנאדיב הגדיר את המהלך כ"שלול מכל יסוד". וגם: הרשת נגד ג'ורג' קארל

(גודל טקסט)

ביממה האחרונה דמרכוס קאזינס הפך לשם החם בשוק ההעברות, אך כנראה שהדיווחים לא יצברו תאוצה משום שבעלי הקבוצה, ויויאק רנאדיב לא מוכן לשחרר אותו מהקבוצה.

 

הפרסומים בארה"ב דיברו על כך שהמאמן החדש, ג'ורג' קארל, אינו מרוצה מהתנהגותו של השחקן ומעוניין לשלוח אותו בטרייד. הכוונה היא למקסם את הרווחים לאחר השנה הטובה ביותר שלו בליגה, בה נבחר לראשונה למשחק האולסטאר.

 

אחת המועמדות הבולטות לקלוט את הסנטר היא לוס אנג'לס לייקרס, שמחזיקה בבחירה השנייה בדראפט הנוכחי, שעמוס בכוכבים, ואפילו כבר נערכו שיחות ראשוניות בין הקבוצות שכללו את אורלנדו.

 

רנאדיב. "אינטרס אפסי" (Gettyimages)

 

כזכור, חתימתו של קארל בקינגס התעכבה משום שלא קיבל את הסמכויות שדרש בתחילה ואת הקבוצה אימן באופן זמני טיירון קורבין. הוא קיבל לבסוף סמכויות נרחבות והוא הגורם הקובע בנושא בחירות דראפט וטריידים, אך כנראה שלא הבלעדי.

 

רנאדיב אמר היום (שלישי) ל'יו. אס. איי. טודיי" שיש לו "אינטרס אפסי" להעביר את קאזינס לקבוצה אחרת. "אני לא יודע מאיפה הדיווחים האלה מגיעים", אמר הבעלים, "אבל אם אתם לא מאמינים לי אתם מוזמנים לדבר עם ולאדה דיבאץ [סגן הנשיא]. מבחינתי הוא שחקן פרנצ'ייז שמסביבו בונים קבוצה".

 

בינתיים הדיווחים האלו עוררו את השחקן עצמו שצייץ מסתורי שכוונתו היא "When the grass is cut, the snakes will show" ומכוון למאמן שכונה לראשונה "נחש" על ידי כרמלו אנתוני לאחר שעבר לניקס. הוא עורר את חבריו לליגה שצייצו אף הם בנושא, כולם שחקנים ששיחקו בעבר תחת קארל.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי