דיווח: למרכוס אולדריג' יעזוב את פורטלנד

אולדריג'. ימצא בית חדש
אולדריג'. ימצא בית חדש | צילום: Gettyimages

סן אנטוניו היא המובילה לקלוט אותו. וגם: ג'יי. אר. סמית' הפך לשחקן חופשי

(גודל טקסט)

במקביל לשוק ההעברות בכדורגל העולמי, היום (בין שלישי לרביעי) ה-1 ביולי יפתח גם שוק ההעברות בליגת ה-NBA, שהשנה צפוי להיות עמוס מהרגיל, כששמות כמו מארק גאסול, למרכוס אולדרידג', קווין לאב, דיאנדרה ג'ורדן ודוויון וויד יהיו שחקנים חופשיים בלתי מוגבלים. אליהם אפשר לצרף את קוואי לאונרד, ג'ימי באטלר, דריימונד גרין וטריסטן תומפסון יהיו שחקנים חופשיים מוגבלים וקבוצתם תוכל להשוות כל הצעה שתינתן עליהם.

 

ביממה האחרונה הצטרפו לרשימה שני שחקנים נוספים, שבחרו לנצל את סעיף היציאה שלהם בחוזה. הראשון היה ברוק לופס מברוקלין, כשלאחריו הצטרף ג'יי. אר. סמית' מקליבלנד שהצטרף לרשימת השחקנים החופשיים של הקאבס. לעומתם, לואל דנג הפתיע כשבחר לא לצאת מהחוזה ולהישאר עונה נוספת במיאמי. גוראן דראגיץ' (מיאמי) ומונטה אליס (דאלאס), יפרסמו את החלטתם ביממה הקרובה.

 

 

 

למרות ההערכות הראשוניות שקישרו אותו לניקס וללייקרס, הדיווחים האחרונים מדברים על כך שמארק גאסול וממפיס הגיעו כנראה להבנות, וראשי הקבוצה יטוסו לביתו שבספרד על מנת לחתום על חוזה חדש.

 

סמית'. עוד כאבי ראש בקליבלנד (AFP)

 

עוד שחקן שכנראה ימשיך בקבוצתו הנוכחית הוא דריימונד גרין, שסוכניו צפויים להיפגש עם ראשי גולדן סטייט ביום חמישי. שני הצדדים אופטימיים כי הסוגיה תיפתר במהירות.

 

לעומתם, ימיו של למרכוס אולדריג' בפורטלנד כנראה ספורים. ESPN מדווחים כי מקורביו טוענים בשיחות סגורות כי הפוורוורד לא ישוב לבלייזרס ויחפש קבוצה חדשה. בין המועמדות ניתן למצוא את הלייקרס, יוסטון, סן אנטוניו ודאלאס, כאשר לאחרונה הצטרפו גם הניקס למרוץ לאחר שכרמלו אנתוני פנה אליו אישית. עם זאת, הספרס היא כנראה המועמדת הבכירה לקלוט אותו, כאשר טים דאנקן וטוני פארקר יצטרפו לפגישה בין ההנהלה לשחקן.

 

שחקן נוסף שעשוי לעזוב את הבלייזרס הוא ווסלי מת'יוס, שצפוי להיפגש בימים הקרובים עם טורונטו ודאלאס.

 

מת'יוס. גם הוא צפוי לעזוב (gettyimages)

 

שיקאגו צפויה להחתים מחדש את מייק דאנליבי ג'וניור על חוזה חדש. הבולס בטוחים שיצליחו להשאיר את הפוורוורד המגוון, אך יתסתפקו בחתימה מחודשת של מרקו בילינלי. ג'ימי באטלר צפוי להישאר בקבוצה, אך דיווחים אחרונים מדברים על כך שהוא יקבל את הצעתה של שיקאגו לחוזה לעונה אחת בלבד במטרה לקבל חוזה יותר בעונה הבאה, אז תעלה תקרת השכר.

 

הניקס, ששלחו את טים הרדוואי ג'וניור ערב הדראפט, מעוניינים להחתים את דני גרין מהספרס. קבוצות נוספות שמעוניינות בגארד המוכשר הן דאלאס, פורטלנד ודטרויט.

 

סנטר הקליפרס, דיאנדרה ג'ורדן, צפוי להיפגש עם ראשי הלייקרס ב-21:01, שעון ארה"ב, הזמן המוקדם ביותר בו ניתן לשבת עם שחקנים חופשיים. בנוסף, הדיווחים בימים האחרונים מדברים על כך שדאלאס "יעשו כל מה שניתן" כדי להנחית אצלם את ג'ורדן. גם הניקס ופורטלנד בתמונה, אך לא ניתן לשלול את חזרתו לקליפרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי