ג'ארד דדלי בוושינגטון, מת'יוס סגר בדאלאס

מת'יוס. יורד לטקסס
מת'יוס. יורד לטקסס | צילום: Gettyimages

הוויזארדס עם מחליף לפירס. וגם: מרטין נפרד וחוזה חדש לווייד

(גודל טקסט)

שוק ההעברות של השחקנים החופשיים ב-NBA ממשיך להעסיק את ארה"ב. במקביל, אחרי שטים דאנקן הודיע כי ימשיך לעוד עונה בליגה, עונתו ה-19 במדי סן אנטוניו ספרס, יש גם מי שתולה את הנעליים.

 

בגיל 38 מי שהיה לבחירה ה-1 בדראפט של שנת 2000, קניון מרטין החליט הלילה (בין חמישי לשישי) להודיע באופן רשמי על פרישה. מרטין שנבחר ע"י ניו ג'רזי שיחק במדי הנטס בגלגול הקודם שלהם כארבע עונות, משם המשיך לדנבר עימה הוא בעיקר מזוהה כששיחק במועדון 7 עונות. הוא עבר גם בקליפרס ובניקס ואת השנה האחרונה סיים במילווקי בתקופה קצרה. עכשיו, אחרי 15 עונות, הגיע הזמן להגיד שלום למשחק.

 

 

ומה לגבי ההעברות? אז בוושינגטון חושקים במחליף של פול פירס שהתאחד עם דוק ריברס בלוס אנג'לס. הוויזארדס סימנו את ג'ארד דדלי שצפוי להרוויח 4.25 מיליון דולרים לעונה וקרוב למעבר לבירת ארה"ב ממילווקי.

 

אחרי שפיספסו לא מעט גבוהים בשוק, שפשוט סירבו לנחות בתפוח הגדול, הניקס קרובים סוף סוף לפי הדיווחים לצרף מישהו כזה. רובין לופז שסיים חוזה במדי פורטלנד ונחשב לשחקן חופשי, עתיד לחתום בניקס עבור משכורת של 12-13 מיליון דולר לעונה.

 


דדלי. המחליף של פירס? (Gettyimages)

 

פורטלנד צפויה להיפרד מלא מעט מכוכביה. למרכוס אולדרידג' שמחוזר על ידי לא מעט קבוצות ובהן גם יוסטון וסן אנטוניו עשוי בכל זאת להגיע ללייקרס. עפ"י דיווחים הפורוורד של הבלייזרס ייפגש שוב עם ראשי הצהובים מהסטייפלס סנטר.

 

כמו כן, הפורוורד המחוזר צפוי להיפגש גם עם פט ריילי במיאמי. ההיט אגב השאירו את דוויין ווייד הוותיק בחוזה של 20 מיליון דולרים לעונה.

 


קניון מרטין. אומר שלום (Gettyimages)

 

במקביל, הגארד ווסלי מת'יוס שיצא מחוזהו בקבוצה, קרוב לחתימה ביעד חדש – דאלאס מאבריקס. מת'יוס היה פצוע בשלבים ארוכים אשתקד.

 

מדוע לופז לניו יורק? מאחר ודיאנדרה ג'ורדן סירב למעבר לקבוצה של פיל ג'קסון. הסנטר המפלצתי של הקליפרס עשוי להמשיך בקליפורניה, כשעל פי הדיווחים רק דאלאס באה בחשבון מבחינתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי