לוטרי: מינסוטה תבחר ראשונה, הלייקרס שניים

סונדרס. משתלם להיות גרוע
סונדרס. משתלם להיות גרוע | צילום: Gettyimages

הוולבס יחזיקו בסגל שלושה שחקנים שנבחרו במקום הראשון בדראפט

(גודל טקסט)

מינסוטה, הקבוצה שסיימה עם המאזן הגרוע ביותר ב-NBA, תהיה זאת שתבחר ראשונה בדראפט הקרוב. הבוקר (רביעי), במחצית המשחק בין יוסטון לגולדן סטייט, נערכה ההגרלה השנתית ונקבע כי הוולבס הם הזוכים הגדולים. הלייקרס קיבלו את הבחירה השנייה, פילדלפיה את השלישית, הניקס את הרביעית ואורלנדו את החמישית.

 

בשל מאזנה, למינסוטה היה סיכוי של 25% לקבל את הבחירה, אך זאת הפעם הראשונה שהקבוצה עם האחוזים הגבוהים ביותר זוכה בבחירה מאז 2004, אז בחרה אורלנדו את דווייט הווארד. כמו כן, זאת הפעם הראשונה מאז 1979, והראשונה מאז החל הלוטרי (1985), שגם הלייקרס וגם הניקס בוחרים בחמישייה הראשונה.

 

 

השחקנים הבולטים בדראפט יהיו הסנטר ג'אהיל אוקאפור  אלוף המכללות הטרי עם דיוק, קרל-אנתוני טאונס (סנטר, קנטאקי), דאנג'לו ראסל (רכז, אוהיו) ואמנואל מודיאיי בן ה-19, גארד ששיחק העונה בליגה הסינית בה הרוויח כמיליון דולר.

 

אם הוולבס ישארו אצלם את הבחירה, זאת תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה כשבאותה קבוצה משחקים שלוש בחירות דראפט ראשונות בשנים עוקבות. כזכור, מינסוטה קיבלה בטרייד עם קליבלנד את רוקי השנה אנדרו וויגינס (ראשון ב-2014) ואת אנתוני בנט, שהיה לקנדי הראשון שנבחר ראשון בדראפט (2013).

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי