ארווינג יאלץ לשחק עם מגן ברך, עדיין בספק למשחק 3

ארווינג. שינה את הטיפול
ארווינג. שינה את הטיפול | צילום: AFP

בקליבלנד עדיין לא החליטו אם הרכז יתלבש מול אטלנטה (03:30)

(גודל טקסט)

קיירי ארוויניג היה אמש (שבת) נוכח באימון קליבלנד, במטרה לבחון את מגן הברך החדש שלו, אך הוא עדיין בספק גדול לקראת משחק מספר 3 (03:30) בסדרה מול אטלנטה.

 

"אני מקווה שהגוף שלו יגיב טוב לאימון" אמר דייויד בלאט לאחר מכן. "עדיין לא ניצחנו את הסדרה ומן הסתם הוא חלק חשוב מאד במערך שלנו, אבל אם הוא לא יהיה כשיר הוא לא יעלה על הפרקט".

 

 

כזכור, הרכז לא לקח חלק במשחק השני בסדרה, לאחר שטס לפלורידה כדי לפגוש את מומחה הברכיים ד"ר ג'יימס אנדרוס שאישר שמדובר בדלקת. עם זאת, אנדרוס הציע טיפול אחר שלטענתו יאפשר לו לקחת חלק בהמשך הפלייאוף.

 

 

לעת עתה, נראה שהקאבס נוקטים בגישה השמרנית עם הרכז, לפחות עד שירגישו מאוימים על ידי ההוקס. מת'יו דלאבדובה היה מצוין בשמירה על ג'ף טיג בשני המשחקים הראשונים ואף היה אפקטיבי בהתקפה, כשקלע 11 נקודות ומסר שישה אסיסטים.

 

בצד השני, אטלנטה יחסרו את קייל קורבר, שנקע את הקרסול במשחק הקודם. הפוורוורד עבר בדיקת MRI בה התברר שהוא סיים את העונה. את מקומו בחמישייה צפוי לתפוס קנט בזמור. הפציעה הזאת מצטרפת לזו של דמארה קרול, שחזר למשחק השני, אך עדיין לא נמצא בכשירות מלאה וטאבו ספלושה שסיים את העונה לפני פתיחת הפלייאוף.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי