בתום מותחן ענק: הקאבס השוו ל-1:1

ג'יימס חוגג בסיום. הסדרה עוברת לאוהיו
ג'יימס חוגג בסיום. הסדרה עוברת לאוהיו | צילום: AFP

קליבלנד שוב נקלעה להארכה, אבל גברה על גולדן סטייט 93:95 עם ערב גדול של לברון

(גודל טקסט)

כדורסל יפה במיוחד לא ראינו לפנות בוקר (שני) באוראקל ארנה, אבל דרמת הענק חיפתה על כך בגדול. קליבלנד איבדה יתרון דו-ספרתי בשלהי הרבע האחרון וראתה את סטפן קארי – בערב פשוט נורא – שולח את המשחק להארכה, בדיוק כמו במשחק הקודם. אותו קארי גם נתן לגולדן סטייט יתרון ראשון בדקה האחרונה אחרי משהו כמו שעתיים, אבל מת'יו דלאבדובה בריבאונד התקפה גדול ושתי קליעות עונשין סידר לקאבס ניצחון 93:95 ושוויון 1:1 בסדרה.

 

הגיבור של המשחק, למרות מספר טעויות והחטאות שבסיום שפשוט נבעו מעייפות, היה לברון ג'יימס. בהיעדרו של קיירי אירווינג, "קינג ג'יימס" נשאר לבד במערכה ושיחק לא פחות מ-50 דקות במשחק פיזי וקשה. הוא סיים עם 39 נקודות, 16 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, כשהוא קובר 3 שלשות ב-50% ו-14 מ-18 מהקו.

 

 

בצד השני, סבלו הווריורס מהערב הכי חלש כנראה של ה-MVP של העונה. קארי אמנם השיג נקודות חשובות במאני טיים, אבל שבר את שיא הגמר להחטאות מבחוץ (2 מ-15!), רשם יותר איבודי כדור (6) מאסיסטים (5) והתקשה מאוד מול ההגנה של מת'יו דלאבדובה. 19 נקודות היו לו בסיום, אבל ב-5 מ-23 בלבד מהשדה. קליי תומפסון השווה את שיא הקריירה שלו בפלייאוף עם 34 נקודות, אבל זה לא הספיק.

 

 

דלאבדובה, שבקושי ראה פארקט במשחק הראשון, לקח את הצ'אנס שניתן לו בשתי ידיים וסיפק את משחק חייו. שלשה שלו נתנה לקאבס יתרון שיא של 68:79 עם חמש דקות לסיום, אבל כמו במשחק הקודם, העייפות לא איפשרה לאורחים לסגור עניין וההפרש הלך וצומק לו. אוסף שטויות של ג'יי.אר סמית' החלש, החטאות עונשין של טריסטאן תומפסון עליו בוצעו עבירות בסגנון "האק אה שאק" וליי אפ נפלא של קארי השווה ל-87:87 עם שבע שניות לסיום. לברון קיבל הזדמנות לנצח וגם הלך הפעם לטבעת, אבל החטיא וגם הפוט-בק של תומפסון לא נכנס. הארכה.

 

שלשה של שאמפרט וקליעות עונשין של ג'יימס קבעו 87:92 לקאבס, אבל גרין בשני סלים וקארי בשתי קליעות עונשין הפכו בריצת 0:6. גרין חסם את לברון וג'יימס ג'ונס החטיא מבחוץ, אבל דווקא דלאבדובה הקטן הגיע לריבאונד, סחט עבירה וקלע פעמיים מהקו. קארי עוד הספיק להחטיא ג'אמפר ולאבד כדור, בעוד ג'יימס קבע את תוצאת המשחק מהקו, 93:95.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי