מחוף לחוף: דייויד לי לבוסטון, גארנט ממשיך

לי. עוזב את האלופה
לי. עוזב את האלופה | צילום: AFP

הפורוורד נפרד מהאלופה, הסמל לא עוזב את מיניסוטה. ברוקס נשאר בבולס

(גודל טקסט)

תקופת ההעברות והסיכומים עדיין לא הסתיימה. אמנם מרבית הכוכבים, למעט לברון ג'יימס, כבר הכריזו היכן ישחקו בקרוב, אך עדיין מתבצעים טריידים מעניינים.

 

כמו זה שהתבצע הלילה (שלישי) שראה את דייויד לי עובר מגולדן סטייט, האלופה, לבוסטון תמורת ג'ראלד וואלאס. לי אמנם הופיע פעמיים באולסטאר (2010 ו-2013), אך בשל פציעה מיעט לשחק העונה באוקלנד (49 משחקים בלבד), ואיבד את מקומו בחמישייה לדריימונד גרין ואת מקומו בהיררכיה לאורך כל העונה (3.1 נק' ב-8.2 דק' בפלייאוף).

 

 

"זה החלק בעסק שמבאס!", כתב בטוויטר לא אחר מאשר אותו דריימונד גרין. "מאחל לאחי רק טוב ואני מעריך אותך על שהראית לי את הדרך, אלוף!" – מה שרק מאשר את אלו שטענו עד כמה לי הוא חבר לקבוצה נאמן, אשר לפי הדיווחים מימן את החגיגות של גולדן סטייט בלאס וגאס למרות שבקושי היה שותף להן.

 

 

קווין גארנט בן ה-39 לא פורש. הפורוורד הוותיק סיכם לשנתיים נוספות במיניסוטה, אליה חזר במהלך העונה האחרונה מברוקלין, ויפתח באוקטובר הקרוב את עונתו ה-21 ב-NBA.

 

 

ברוקס נשאר שור

 

טרנד רווח ב-NBA בשנים האחרונות עומד, כנראה, להסתיים. שיקאגו נהגה בכל עונה למצוא גארד נמוך, אנרגטי וטוב, שיגבה – ולמעשה, יחליף – את דריק רוז. הזכורים ביותר הם נייט רובינסון שהצטיין בפלייאוף בהיעדרו של רוז, ואז הגיע די.ג'יי אוגוסטין ובעונה האחרונה היה זה ארון ברוקס.

 

אז כנראה שהבולס לא יצטרכו להמשיך בטרנד, כי להבדיל משני קודמיו, ברוקס צפוי להישאר באילינוי שם קלע בעונה שעברה 11.6 נק'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי