לאב חזר לפרקט, קליבלנד שוב הפסידה

לאב. ברוך הבא
לאב. ברוך הבא | צילום: AFP

טורונטו ניצחה 81:87, 6 נק' לפוורוורד. בלאט: "הוא בכושר הטוב בקריירה"

(גודל טקסט)

לאחר שבעה חודשים בחוץ, התייצב הלילה (שני) קווין לאב למשחקו הראשון מאז הפציעה הקשה שלו בסיבוב הראשון בפלייאוף מול בוסטון. לצערו, החלודה עדיין לא ירדה כשקליבלנד הפסידו, שוב, הפעם לטורונטו 87:81.

 

הפוורוורד היה סביר,  כשהעמיד שורה סטטיסטית של 6 נק' ו-4 ריב' ב-13 דק', אך הקאבס עדיין לא רשמו ניצחון העונה והם סופרים כבר הפסד שישי מתחילת ההכנה. הם ינסו להימנע מאחד נוסף כשיפגשו מחר את דאלאס לניסוי כלים אחרון.

 

 

הפעם קליבלנד היו קרובים לניצחון, כששמרו את הראפטורס קרובים במהלך רוב שלבי המשחק, אך ברבע האחרון הקנדים פתחו מבערים, רצו ל-17:27 וסגרו את הסיפור.

 

ולנצ'יונאס. גבוה מעל כולם (AFP)

 

יונאס ולנצ'יונאס (12 נק') וקורי ג'וזף היו היחידים שקלעו בספרות כפולות בשורות המנצחת. מו וויליאמס היה הבולט בשורות הקאבס עם 13 משלו, דלאבדובה ווארז'או הוסיפו 12 נק' כ"א.

 

"זאת ההרגשה  הטובה ביותר שהרגשתי מזה זמן רב" אמר לאב בסיום, "היתה לי הזדמנות לבחון את הכתף כבר במהלך הראשון – שזה דבר טוב ורע בו זמנית… אני עדיין צריך לחזק אותה לקראת העונה ושיש לי עוד משוכה מנטאלית לעבוד, אבל הרגשתי היום מצוין".

 

"אני יכול להגיד שפיסית, הוא בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו", הוסיף דייויד בלאט, "אני מאמין שתראו את זה בקרוב. הוא עבד מאד קשה מאז הפציעה ואפשר רק לשבח אותו. ראיתי כמה דברים טובים היום, הוא לא פחד ממגע והוא לקח זריקות שאנחנו יודעים שבהמשך גם ייכנסו פנימה, אני לא מודאג.

 

בלאט. "לא מודאג" (AFP)

 

תוצאות נוספות:

 

ברוקלין – פילדלפיה – 91:92

סן אנטוניו – דטרויט 92:96

פורטלנד – יוטה 11:116

ממפיס – מינסוטה 68:90

אטלנטה – מיאמי 101:92

אוקלהומה סיטי – דנבר 98:111

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי