6 לכספי בניצחון סקרמנטו על פורטלנד

כספי חוסם במהלך משחק הבכורה של העונה
כספי חוסם במהלך משחק הבכורה של העונה | צילום: AFP

הכנה: הקינגס חזרו מפיגור, 32 לבלינלי. ניצחון לאלופה גולדן סטייט

(גודל טקסט)

משחקי ההכנה ב-NBA ממשיכים בהרמת ההילוך שלהם לקראת העונה שבפתח. עומרי כספי שב מקמפיין הנבחרת ביורובאסקט למשחקה של סקרמנטו שגברה הלילה (בין שני לשלישי) 105:109 על פורטלנד בהארכה.

 

כספי שותף ל-19 דקות וסיים עם 6  נקודות ו-4 ריבאונדים כשהוא מוסיף גם 4 איבודי כדור. ריצה של בקינגס סגרה פיגור דו ספרתי והעניקה ניצחון לג'ורג' קארל וחניכיו. מרקו בלינלי חזר לוהט מהיורובאסקט ותפר 32 נקודות, דמרקוס קאזינס בלט עם 22 נקודות, דארן קוליסון תרם 21 ו-10 אסיסטים. אצל הבלייזרס שהתמודדו ללא למרקוס אולדריג' שנטש בקיץ לסן אנטוניו. דמיאן לילארד בלט עם 17 נקודות ככוכב הבולט של הקבוצה מאורגון. מיירס ליאונרד ומו הארקלס הוסיפו 14 כ"א.

 

 

ברוקלין ספגה הפסד בבית לפנרבחצ'ה הטורקית 101:96. יאן וסלי בלט עם 18 נקודות ובוגדאן בוגדאנוביץ' הוסיף 17 עבור החבורה של אובראדוביץ' מאיסטנבול. מנגד, 18 של ברוק לופז לא הועילו לנטס.

 


קארי בפעולה. חזר מהפגרה (AFP)

 

האלופה גולדן סטייט צלחה את משחק ההכנה הראשון שלה עם 87:95 על טורונטו. סטף קארי הסתפק ב-14 נקודות ב-19 דקות, כמו גם קליי תומפסון, הצלע השנייה ב'ספלאש בראדרס'. לאנדרו בארבוסה הברזילאי הוסיף 15. דמארה קארול המצטרף הטרי מאטלנטה בלט עם 15 עבור הקנדים.

עוד באותו נושא: סטף קארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי